10|
4600
|09.11.2011
НОВИНИ
Роди се омраза към моловете

След бума в популярността на моловете започва да се заражда омраза към тях, отчетоха търговци и консултанти по време на конференция за имоти в София.
Омраза се заражда към моловете след първоначалната еуфория от тях, отчитат търговци и консултанти. Все повече българи отказвали да пазаруват в големите търговски центрове. Родители дори се притеснявали за децата си и търсели начини да ги предпазят от мол манията. Според проучване 60% от посетителите в работни дни били ученици. Свитото потребление пък се отразявало върху продажбите. Те паднали в кризата и трудно стигали за покриване на разходите.
Освен това у клиентите оставало впечатлението, че в моловете е скъпо. Разпространено било мнението, че цените на дрехите и обувките са по-високи, отколкото в Европа. Става като с "Фейсбук" - много нови потребители се регистрират, но и много закриват профилите си, направи сравнение Мариана Анастасова, управител на "Спорт депо". Според нея е притеснително, че 60% от посетителите в търговските центрове през седмицата са ученици, както показало проучване за посещаемостта. Все повече родители започвали да се замислят как да предпазят децата си от мол манията. "Много е потискащо да прекараш уикенда в мол", заключи Анастасова.
"Аз пък обичам да ходя в молове, защото пазарувам бързо и лесно, имам къде да паркирам", контрира Иван Велков, шеф на "Райфайзен имоти". Анализи показали, че най-голям потенциал за привличане на нови клиенти имало при мъжете. Велков определи търговските центрове като нов вид социална платформа, където не само пазаруваш, а се срещаш с приятели и се забавляваш. Участниците в дискусията бяха на различно мнение за броя на моловете и дали има място за още. Според представителите на "Фортън", "Колиърс" и "Риджънтс" потенциал има, но от "Райфайзен имоти" отчетоха, че и съществуващите са много. Консултантите бяха единодушни, че потреблението е ниско и това се отразява на продажбите на търговците в моловете. (24 часа)
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads