Шефът на ”Автомобилна администрация”: Не виждам какво ще промени оставката ми
Според него бивши служители в агенцията се опитват да влияят на действията на агенцията. ИААЛ има контрол на пътя, в предприятия за транспортни превози, в учебни центрове, в пунктове за технически прегледи. Надяваме се, че това, което правим, е правилно и вървим в правилната посока, за да подпомага бизнеса и гражданите, а не да пречи, каза още Рановски.
Със съответните експертизи ще бъдат установени механизмите за катастрофата на "Струма" и причините за нейното настъпване. Важно е да се установи дали автобусът се е запалил след удара в мантинелата или преди самия удар, коментира той.
По думите му такъв инцидент не е имало никога и Рановски се надява истината да излезе бързо. По информация на свидетели шофьорът е почивал в началото на АМ "Струма" на бензиностанция и инцидентът е възникнал след 30-я километър на магистралата. Би трябвало шофьорите да са се сменили на почивката. Няма причина шофьорът да не е отпочинал и 30 км след това да е възникнал инцидентът, посочи Рановски.
Има опции да бъдат манипулирани данните от тахографа и ограничителите на скоростта. Проверки за това какво има в багажника на автобусите, се правят на автогарите преди тръгване или пристигане на автобусите.
Моля, подкрепете ни.