„Софийска вода“ - с трети голям и модерен център за клиенти
В новите си центрове „Софийска вода“ осигурява функционално разделение на услугите, за да се спести неудобство, както и времето на клиентите. Те разполагат с обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги, които изискват по-дълго време за работа с определен клиент. В центровете действа електронна система за поредност на обслужване чрез билети с номера за насочване на клиентите.
На екрани се предлага дигитално видео съдържание с услугите на дружеството, съвети към клиентите и актуални новини. Осигурени са и удобни места за изчакване с безплатен достъп до Wi-Fi, както и контакти за зареждане на мобилни телефони.
Във връзка с работата на новата локация от четвъртък, 28-ми юни, клиентският център в „Зона Б-5“ преустановява работа. Центърът на дружеството в НАГ (Направление „Архитектура и Градоустройство“) на ул. „Сердика“ 5 се специализира само за приемане на техническа документация за нови връзки към ВиК мрежата.
Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което „Софийска вода“, част от международната група Веолия, въведе. Компанията е първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21, както и е единствената с Мобилен център за обслужване на клиенти – бус, оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.
За клиентите на дружеството, които предпочитат онлайн комуникациите за тяхното потребление на вода, остава възможността всяка една от предоставените физически услуги да се ползва дистанционно на www.sofiyskavoda.bg.
Моля, подкрепете ни.