0|
3613
|09.05.2017
НОВИНИ
Умишлен пожар излага на риск електрозахранването на отоплителна централа ”Люлин”
При опит за кражба в кабелна шахта е предизвикан пожар в 22.15 ч. на 08 май 2017 г. и е прекъснато електрозахранването за отоплителна централа „Люлин“. В резултат на посегателството са засегнати два кабела 20kV.
В момента отоплителната централа е на резервно захранване и при авария по нея има опасност съоръжението да остане без алтернативно захранване, а жителите на района – без топла вода. Екипите на ЧЕЗ Разпределение ще работят до пълното възстановяване на пораженията.
Посегателствата на съоръжения от електроразпределителната мрежа са проблем не само на ЧЕЗ, а проблем с обществена значимост. Кражбите и вандализмът над енергийни съоръжения ощетяват крайните потребители, тъй като причиняват прекъсвания на захранването, чести аварии и повреждане на електроуреди, а все по-често застрашават човешки живот и нормалното функциониране на държавата.
През 2016 г. заради кражби на обслужваната от ЧЕЗ територия спокойствието на хората беше нарушено 191 пъти. В резултат общо 336 хиляди клиенти на ЧЕЗ в Западна България останаха без ток за сумарното време от 475 часа.
С цел да противодейства на посегателствата ЧЕЗ предприема редица мерки– подменя медните кабели с алуминиеви, които не представляват интерес за крадците, инвестира във физическа охрана на съоръженията, извършва редовни обходи на мрежата. Компанията не спира да призовава за по-строги и ефективни санкции за извършителите с цел запазване на инфраструктурата на България и защита на интересите на българските граждани.
Посегателствата на съоръжения от електроразпределителната мрежа са проблем не само на ЧЕЗ, а проблем с обществена значимост. Кражбите и вандализмът над енергийни съоръжения ощетяват крайните потребители, тъй като причиняват прекъсвания на захранването, чести аварии и повреждане на електроуреди, а все по-често застрашават човешки живот и нормалното функциониране на държавата.
През 2016 г. заради кражби на обслужваната от ЧЕЗ територия спокойствието на хората беше нарушено 191 пъти. В резултат общо 336 хиляди клиенти на ЧЕЗ в Западна България останаха без ток за сумарното време от 475 часа.
С цел да противодейства на посегателствата ЧЕЗ предприема редица мерки– подменя медните кабели с алуминиеви, които не представляват интерес за крадците, инвестира във физическа охрана на съоръженията, извършва редовни обходи на мрежата. Компанията не спира да призовава за по-строги и ефективни санкции за извършителите с цел запазване на инфраструктурата на България и защита на интересите на българските граждани.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads