Понеделник, 18 Декември 2017, 12:57
Frognews
35| 19951 |24.11.2017

Външен натиск ли скъса договора на BIT с Люба Кулезич?

.
Люба Кулезич
„Честно казано“ на Люба Кулезич бе неочаквано свалено от ефир. Без никакво предупреждение и обяснение на зрителите от BIT започнаха да излъчват повторения на стари предавания.
Аргументът за прекратяването на договора ми е, че съм изнесла служебна информация, която не била за публично огласяване. Това коментира пред Фрог нюз телевизионната водеща. Това обаче не звучи сериозно, защото сме външна продукция, плюс това не съм казала в ефир никаква тайна информация. Честно казано, бях изненадана.

Твърдя, че условията за работа в BIT са много либерални, тук се правят предавания и се коментират събития, които е абсурд да видите другаде. Заслугата със сигурност е на собствениците, но е загадка дали оперативното ръководство споделя тази свобода и дали информира лоялно собствениците за ситуацията в страната. Струва ми се, че тук има проблем, но нямам информация, за да коментирам, - допълни Кулезич.

Парите обичат тишината, заявила изпълнителната директорка на телевизията Симона Ангелова, цитирайки банкера Буров, по време на въпросното събрание. Тя призовала за по-умерен тон и позиция в някои от предаванията. Думите й били изтълкувани не само от Кулезич, като опит за „мека“ цензура заради критики спрямо управлението на страната, прокуратурата, парламента и други области на обществения и политически живот.

 

Собственици на BIT  са братята Павел и Румен Вълневи. Те живеят и работят от години в САЩ. Имат успешен и бързо развиващ се бизнес в областта на транспорта.

 

Телевизията им стартира през 2015 г.

 

Пеевски и някои представители на властта отдавна опитват да притиснат BIT чрез ограничаване на рекламите към медията. Депутатът от ДПС няколко пъти напоследък крещял на свои приближени, че в неговата телевизия Канал 3 се наливат огромни пари, а тя дори не влиза в статистиката с рейтингите, докато BIT за кратко време си извоювала 4% от аудиторията. Това коментираха пред Фрог нюз запознати с процесите в бранша. Според тях предаванията на Сашо Диков и Кулезич са задминали по популярост и доверие аналогичните в националните телевизии. Други предавания също се радвали на добър зрителски интерес.

 

Собствениците са оставили вратичка за нови преговори с Люба Кулезич. Те смятат през декември да обсъдят с нея нови идеи и да предложат нов договор. Дали това е сериозно или само опит да се тушира евентуален скандал – предстои да видим.

 

Съмненията за външен натиск по политически причини остават, заради светкавичното прекратяване на договора и сваляне на „Честно казано“.

 

Във Фрог нюз се получиха писма и обаждания от граждански организации и зрители, които са готови с протестни действия да защитят предаването. 

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. БАН ще протестира по време на председателството на Съвета на ЕС 2| 2168 |18.12.2017 . „Афис“: Най-силно е общественото недоверие към съдебната система и синдикатите 1| 2435 |18.12.2017 . Арман Бабикян: Управлява ни хунта, начело й е сикаджия 12| 11548 |17.12.2017 . Каролев: Решението на Тръмп за Ерусалим е правилно, страхливи президенти не го направиха 7| 4071 |15.12.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах