10|
5673
|21.12.2016
НОВИНИ
Забраненият учебник по „Родинознание“ с второ издание…
Апокрифният учебник по „Родинознание“ на директора на Добричкия исторически музей Костадин Костадинов, стигна до второ издание от нови 5000 бройки. Авторът обяви, че е намерил спонсори и допечатката е готова. Очаква се този път тя да свърши дори по-бързо от предните 4 дни, защото почти половината тираж (2000) вече е заявен от чужбина.
Българите в странство се чудят как да запазят българското у децата си, и учебникът им дойде като „манна небесна“.
Интересен факт е, че в българските училища в чужбина няма никаква пречка учебникът да се ползва и за обучение. Там нашето министерство на образованието няма власт, а родителите решават. Т.е. Меглена Кунева и соросоидните фондации не могат да наложат цензура.
У нас обаче, засега пособието е забранено, и се преподава основно у дома – от родители на деца. Извън 5000 бройки хартиен тираж, има и около 400 хиляди тегления от сайта на Костадинов. Може да се чете добре на таблет или компютърен екран.
Във въпросния учебник историята е представена доста близо до фактите и няма политически оценки. Противно на пропагандата, в учебника няма език на омразата и насъскване спрямо другите етноси. Например турците са наречени „храбър народ“ и с това се обяснява успехът им в завладяването на България. Те са били добри и смели бойци, а са се противопоставили на разложена и разпокъсана България, и затова са победили. Никъде не пише, че са изроди, нито че Баязид е вождът на орките от „Властелинът на Пръстените“.
Учебникът не третира също спорни периоди от типа на този след Втората световна война. Да припомним, че настоящите учебници се опитват да дават оценка за период, който е твърде близък. А някои психично болни депутати искат дори да се въведе омраза и насъскване на хората срещу социализма, опитвайки се да промиват мозъците на децата със своята гледна точка.
Учебникът на Костадинов реално свършва с Първата световна война, а разделението на нацията ни започва след това. Т.е. той не се опитва да дели, и в този смисъл поне теоретично, би следвало да е по-приемлив дори за соросоидите.
Засега обаче Кунева и фондациите се опитват да го саботират, в полза на написаните от тях учебници, в които няма турско робство, а идилията на народа под чужда власт е най-хубавия период в историята му.
Интересен факт е, че в българските училища в чужбина няма никаква пречка учебникът да се ползва и за обучение. Там нашето министерство на образованието няма власт, а родителите решават. Т.е. Меглена Кунева и соросоидните фондации не могат да наложат цензура.
У нас обаче, засега пособието е забранено, и се преподава основно у дома – от родители на деца. Извън 5000 бройки хартиен тираж, има и около 400 хиляди тегления от сайта на Костадинов. Може да се чете добре на таблет или компютърен екран.
Във въпросния учебник историята е представена доста близо до фактите и няма политически оценки. Противно на пропагандата, в учебника няма език на омразата и насъскване спрямо другите етноси. Например турците са наречени „храбър народ“ и с това се обяснява успехът им в завладяването на България. Те са били добри и смели бойци, а са се противопоставили на разложена и разпокъсана България, и затова са победили. Никъде не пише, че са изроди, нито че Баязид е вождът на орките от „Властелинът на Пръстените“.
Учебникът не третира също спорни периоди от типа на този след Втората световна война. Да припомним, че настоящите учебници се опитват да дават оценка за период, който е твърде близък. А някои психично болни депутати искат дори да се въведе омраза и насъскване на хората срещу социализма, опитвайки се да промиват мозъците на децата със своята гледна точка.
Учебникът на Костадинов реално свършва с Първата световна война, а разделението на нацията ни започва след това. Т.е. той не се опитва да дели, и в този смисъл поне теоретично, би следвало да е по-приемлив дори за соросоидите.
Засега обаче Кунева и фондациите се опитват да го саботират, в полза на написаните от тях учебници, в които няма турско робство, а идилията на народа под чужда власт е най-хубавия период в историята му.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads