„Пещерска” – отново фаворит на експерти и любители
Ракии от серията „Пещерска” за пореден път доказаха своето качество и класа. На тазгодишния конкурс „Ракия на годината”, „Пещерска отлежала” завоюва първо място и Златен медал в категория „Класик”. Тя завладя журито от изтъкнати експерти със своя типичен за отлежалите ракии аромат и плътен, хармоничен и мек вкус. Единствено тя в цялата категория бе отличена с 4 звезди за качество и определението „отлична ракия със собствен стил”. Това е поредното признание за „Пещерска отлежала”, която има зад гърба си медали и от международни изложения, сред които международните дегустации в Германия, водени под патронажа на Международната академия за оценка на вина и високоалкохолни продукти MUNDUS Vini през 2006 г., както и Чикагското изложение за вина и спиртни напитки през 2005 г. Друг представител на серията – „Пещерска селекция” – също бе достойно отличена в категорията си с три звезди за качество и бронзов медал. Експертното жури я определи като висококачествена ракия, с кехлибарен цвят и нежен аромат, плътен вкус и приятна мекота. Стилната керамична каничка, в която „Пещерска селекция” се предлага, завършва цялостния имидж на тази първокласна ракия. Паралелно с професионалните дегустации по време на конкурса се провеждаха и любителски такива с участието на членове на клуб „Винен наблюдател”.
Интересното при тези оценки беше отсъствието на фаворита за „Ракия на годината” на експертите за сметка на други достойни ракии, сред които отново се открояват „Пещерска отлежала” и „Пещерска селекция”. Ракии от серията „Пещерска” бяха и единствените отличени на дегустациите от тазгодишното издание на Международното изложение за лозарство и винарство ВИНАРИЯ в две от най-важните състезателни категории. В категория Гроздови неароматни ракии до 3 год. признанието получи „Пещерска гроздова”, а в Гроздови неароматни ракии над 3 год. първенецът бе отлежалата ракия от едноименната серия. Успоредно с успехите си на конкурсната сцена, серията „Пещерска” обира овациите и на родните зрители на водещите телевизии – най-новата телевизионна реклама на „Пещерска гроздова” обедини мненията на специалисти в бранша и на обикновени потребители, че това е една от най-добрите и внушителни родни реклами, прозвеждани в последните няколко години. Отсега се носят слухове, че именно „Духът на България” ще е основният фаворит за наградата на АРА (Асоциация на рекламните агенции) на следващия фестивал, отбелязващ постиженията на българския рекламен пазар през изтеклата година.
Моля, подкрепете ни.





