Реклама / Ads
0| 12178 |19.12.2008 __

„Пещерска” – отново фаворит на експерти и любители

.
Серията ракии на „Винпром Пещера” покори нови върхове. На тазгодишния конкурс „Ракия на годината”, „Пещерска отлежала” завоюва първо място и Златен медал в категория „Класик”.
 

Ракии от серията „Пещерска” за пореден път доказаха своето качество и класа. На тазгодишния конкурс „Ракия на годината”, „Пещерска отлежала” завоюва първо място и Златен медал в категория „Класик”. Тя завладя журито от изтъкнати експерти със своя типичен за отлежалите ракии аромат и плътен, хармоничен и мек вкус. Единствено тя в цялата категория бе отличена с 4 звезди за качество и определението „отлична ракия със собствен стил”. Това е поредното признание за „Пещерска отлежала”, която има зад гърба си медали и от международни изложения, сред които международните дегустации в Германия, водени под патронажа на Международната академия за оценка на вина и високоалкохолни продукти MUNDUS Vini през 2006 г., както и Чикагското изложение за вина и спиртни напитки през 2005 г. Друг представител на серията – „Пещерска селекция” – също бе достойно отличена в категорията си с три звезди за качество и бронзов медал. Експертното жури я определи като висококачествена ракия, с кехлибарен цвят и нежен аромат, плътен вкус и приятна мекота. Стилната керамична каничка, в която „Пещерска селекция” се предлага, завършва цялостния имидж на тази първокласна ракия. Паралелно с професионалните дегустации по време на конкурса се провеждаха и любителски такива с участието на членове на клуб „Винен наблюдател”.

peshtera_zlaten_medal.jpg  
 

Интересното при тези оценки беше отсъствието на фаворита за „Ракия на годината” на експертите за сметка на други достойни ракии, сред които отново се открояват „Пещерска отлежала” и „Пещерска селекция”. Ракии от серията „Пещерска” бяха и единствените отличени на дегустациите от тазгодишното издание на Международното изложение за лозарство и винарство ВИНАРИЯ в две от най-важните състезателни категории. В категория Гроздови неароматни ракии до 3 год. признанието получи „Пещерска гроздова”, а в Гроздови неароматни ракии над 3 год. първенецът бе отлежалата ракия от едноименната серия. Успоредно с успехите си на конкурсната сцена, серията „Пещерска” обира овациите и на родните зрители на водещите телевизии – най-новата телевизионна реклама на „Пещерска гроздова” обедини мненията на специалисти в бранша и на обикновени потребители, че това е една от най-добрите и внушителни родни реклами, прозвеждани в последните няколко години. Отсега се носят слухове, че именно „Духът на България” ще е основният фаворит за наградата на АРА (Асоциация на рекламните агенции) на следващия фестивал, отбелязващ постиженията на българския рекламен пазар през изтеклата година.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 8763 |18.12.2008 ЦФ "Пловдив" със собствени марки цигари . 9| 4170 |15.12.2008 Следващият туристически сезон в Слънчев бряг заплашен . 0| 23098 |08.12.2008 "Кастело ди Сан Марино" - новото средиземноморско бижу в Бояна . 0| 6672 |27.11.2008 Алианц награди трима художници с по 4 хил. лв. на конкурсна изложба

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads