323 000 клиенти на ЧЕЗ избраха електронната фактура
Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София – над 54%. Значителен интерес към услугата е отбелязан в Плевен и Благоевград. 79% от регистриралите се за електронна фактура са го направили по интернет, а останалите клиенти са заявили услугата в Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и по телефон на денонощната линия на компанията 0700 10 0100700 10 010.
Изборът на електронна фактура е изключително удобство за клиентите, гарантира сигурна защита на личните им данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиената. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.
Чрез избора на електронната фактура клиентите на ЧЕЗ дават своя принос и към опазването на околната среда. Отказвайки се от хартиена фактура те спестиха 15 милиона листа хартия и спасиха от изсичане 1 800 дървета.
Електронната фактура е напълно безплатна Тя може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 0100700 10 010 или в офисите на Изипей. За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.
Моля, подкрепете ни.