1|
5132
|25.10.2010
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Авиокомпании прецакват български клиенти
Все повече българи, които пазаруват през интернет, стават жертви на нелоялни авиокомпании. Това заяви Венцислав Петков, съветник в Европейския потребителски център - България.
На-честите проблеми са отменени или забавени полети, некоректно доставяне на багажи, доставяне на стоки, различни от поръчаните, с фалшиво търговско име. Много често тези стоки са в големи размери и за големи суми - основно автомобили и мобилни телефони.
Броят на жалбите през тази година е нараснал почти двойно спрямо 2010 година - от 138 на 213 жалби. Двойно повече са оплакванията от българи срещу търговци, регистрирани в чужбина, отколкото от чужденци спрямо български търговци.
Като цяло европейските потребители най-често се оплакват от качеството на стоката и услугата, казаха от Европейския потребителски център. От доставката са недоволни 21 на сто от потребителите, 19 на сто от услугата, а 11 на сто от цената и плащането. 9 на сто не са били съгласни с условията по договорите.
От Европейския потребителски център припомниха, че е забранена продажбата на лекарства и хомеопатични продукти по интернет и препоръчаха да не се купуват тези продукти, дори да са много изгодни.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads