5|
5494
|09.08.2010
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Банките у нас най-мудни
Българите чакат почти 10 минути в банките, за да бъдат обслужени. Това показва проучване на международната асоциация за привидно пазаруване.
То е проведено в общо 24 европейски страни с помощта на т.нар. "тайни клиенти" - те посещават обекти като банки, пощи, магазини, аптеки и магазини за дрехи, без работещите в тях да знаят за тайните им намерения.
Ако у нас се чака най-много в банките, в другите европейски страни това важи най-вече за пощите. Там опашките губят на хората средно по около 20 минути. Най-бързо у нас е обслужването на билетните каси на автогарите - малко над 4 минути.
Най-дълго средно време за изчакване по страни е регистрирано в Русия - малко над 27 минути. От лошо обслужване се жалват най-много в Босна и Херцеговина, а най-малко в Ирландия.
Какво е качеството на обслужването в България, отговаря Златизар Златев, управител на фирма за проучвания по метода "таен клиент": "Обслужването като обслужване може да се каже, че е добро, странно защо времето ни за чакане е лошо."
Ако у нас се чака най-много в банките, в другите европейски страни това важи най-вече за пощите. Там опашките губят на хората средно по около 20 минути. Най-бързо у нас е обслужването на билетните каси на автогарите - малко над 4 минути.
Най-дълго средно време за изчакване по страни е регистрирано в Русия - малко над 27 минути. От лошо обслужване се жалват най-много в Босна и Херцеговина, а най-малко в Ирландия.
Какво е качеството на обслужването в България, отговаря Златизар Златев, управител на фирма за проучвания по метода "таен клиент": "Обслужването като обслужване може да се каже, че е добро, странно защо времето ни за чакане е лошо."
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads