Реклама / Ads
1| 6976 |11.04.2012 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

„Дипломат Корпорейшън” ООД представи уникален комплекс от услуги за потребители и партньори

.
Днес, 10 април 2012 г., „Дипломат Корпорейшън” ООД, в подкрепа на стратегическото си направление за подобряване Качеството на Живот, представи уникален комплекс от услуги в сферата на предлагане и поддръжка на уреди за дома под търговска марка Diplomat.
 

Комплексът от услуги включва 4 центъра -  Център за иновации, Център за поддръжка и сервиз, Център за обучение и развитие, както и Кол-център. Това е новата работеща формула за клиентска удовлетвореност според компанията.

Центърът за иновации е експертно звено, което търси и намира най-добрите и иновативни продукти и услуги, съгласно пазарните тенденции.  Кол-центърът улеснява и консултира клиентите. Специално обучени оператори, приемат обаждания и регистрират рекламации, запитвания  и сигнали на потребителите на национален телефон 0700 1 50 90.  Центърът за поддръжка и сервиз обхваща следпродажбеното гаранционно и следгаранционно обслужване на уредите за дома под марка Diplomat. По този начин за пръв път се обединиха бързина, улеснение и прозрачност, което придава допълнителна стойност на продуктите под марка Diplomat.

Чрез Центъра за обучение и развитие „Дипломат Корпорейшън” ООД инвестира в обучението и професионалното усъвършенстване на търговците и сервизните специалисти, които са пряко ангажирани с предпродажбено, продажбено и следпродажбено обслужване на потребителите.  

Този комплекс от услуги е най-новият проект, реализиран от „Дипломат Корпорейшън” ООД и точно той прави компанията иновативна и различна от другите на българския пазар. „Дипломат Корпорейшън” ООД стриктно се придържа към философията за това, че трябва да се следват нуждите и очакванията на клиентите.  “Дипломат Корпорейшън” ООД гарантира на своите клиенти грижа и внимание преди, по време и след закупуването на продуктите. Осигурява на клиентите професионално гаранционно и следгаранционно обслужване. Стреми се да работи с най-добрите производители и партньори, доказали потенциала си в световен мащаб.

„За нас е важно не само да се задържим и да разширим пазарния си дял, но и да изградим силни и трайни взаимоотношение на доверие и взаимна лоялност с клиентите на уредите и услугите с марка Diplomat.” – сподели Любен Станев, управител на „Дипломат Корпорейшън” ООД и допълни:  „Ние вярваме, че това не е просто пазарна необходимост, а важна инвестиция в изграждането и поддържането на добрата репутация на една компания.”
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 8822 |21.10.2011 Lenovo откри първия си екслузивен представителен магазин в София . 6| 6612 |28.09.2010 Български бизнеслидер представи Балканите на Америка . 4| 5159 |03.11.2009 Дянков представи новите стари мерки за следвашите 100 дни . 2| 6095 |12.12.2008 Световна банка представи доклад за инвестиционния климат у нас във ВУЗФ

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads