Реклама / Ads
1| 5882 |03.11.2015 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

„ДОМЕЙН БОЙАР“ супербрандът на българското вино

.
НАГРАДАТА БЕ ВРЪЧЕНА НА ЕЛИНА СПАСОВА – ДИРЕКТОР МАРКЕТИНГ И КОМУНИКАЦИИ НА ДОМЕЙН БОЙАР ИНТЕРНЕШЪНЪЛ
За пети път компанията получи международния приз за най-СИЛНА марка във винарството „Домейн Бойар" получи Приза Superbrand - лидер в категорията „Вино" на церемония по награждаването на най-успешните български марки.
 

Високото признание за марката и нейните продукти е в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands през октомври 2014 г. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и промотира най-успешните бизнес практики в над 80 страни по света. Superbrands е свидетелство за изключителната репутация на марката сред потребителите.

 

"Домейн Бойар" става за 5-и път носител на наградата Superbrands за най-разпознаваема и ползваща се с високо доверие сред потребителите винена марка в България. Някои от досегашните лидери по категории и сектори запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика: При супермаркетите веригата хранителни магазини "Кауфланд" измести "Била".

 

Първа инвестиционна банка също изпревари досегашния лидер сред финансовите институции "УниКредит Булбанк", а "Виваком" отстрани "Мтел" от първото място в категорията „Телекомуникации". Сред млечните продукти "Верея" и "Данон Активиа" си поделят лидерското място, а сред застрахователните компании първи с равен резултат са "Алианц България" и ДЗИ.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

 

Успехите на „Домейн Бойар“ се доказват и на  международната винена сцена, където марката за последните 5 години е донесла на България 124 топ отличия от най-големите световни винени конкурси – "Винали Интернасионал" в Париж, "Конкурс Мундиал" -  Брюксел, "Мундус Вини" в Германия, "Декантер" и "Интернешънъл Уайн Челъндж" в Лондон, както и от най-престижното и голямо състезание за розета в света – "Мондиал дю розе" – Кан. Сред наградите от световни конкурси със свой блясък са и отличията от най-голямото винено състезание у нас - "Винария".

 

Само за 2015 г. от тези световни конкурси „Домейн Бойар“ донесе 25 отличия, от които 10 златни. Това прави над 30% от медалите, спечелени общо от български изби на споменатите световни състезания! Виното на Домейн Бойар - „Квантум Шардоне“ от 2014 г. бе удостоено и с Големият златен медал на "Конкурс Мондиал де Брюксел" за 2015 г., а с това и обявено за най-доброто българско вино на изложението.

 

Голям златен медал и приз за най-добро червено българско взе на "Мундус Вини" 2015 и червеното „Кортен" Сира 2012 от едноимената бутикова изба на компанията.
Високите признания, които марката и продуктите „Домейн Бойар“ получават всяка година у нас и по света са доказателство за високото качество на продуктите и доверието, с което те се оценяват от потребителите и партньорите на компанията. За тях най-високи оценки вдигат и независимите световни експерти във виното, които по правило оценяват конкурсните вина със слепи дегустации.

 

Наред като най-припознаваната от потребителите винена марка „Домейн Бойар“ е и най-голямата винарска компания у нас. Тя  разполага и с най-високо технологичната и модерна изба у нас, позволяваща производството на широка гама от видове и стилове вина с най-високо качество. Прибавим ли към това и фактът, че енолозите на избата са сред най-изявените майстори в бранша, доказали във времето своя неповторим стил и авторски почерк, ще стане ясно защо вината на "Домейн Бойар" са не само познати, но предпочитани и обичани и от най-взискателните ценители на вина у нас и по света.

 

Ето какво каза по този повод Евгени Харамлийски, изпълнителен Директор

 

-  Г-н Харамлийски, "Домейн Бойар" е лидер сред българските брандове при вината за пета година. Това означава ли, че "Домейн Бойар" е най-познаваната марка вина у нас?

 

- Аз съм изключително щастлив, че потребителите ни за пореден път ни припознават като най-популярната българска марка вино. Това е голяма чест за нас. Защото, знаете, по-лесно е да се изкачиш на върха, отколкото да се задържиш на него. "Домейн Бойар" преживя своето прераждане и закономерно е водещ бранд в България. Така че със сигурност хората все повече и повече ще ни припознават като най-любимото им вино.

 

- Известно е че вашите енолози не правят никакъв компромис с качеството.

 

- Това е правило, издигнато в закон на "Домейн Бойар". Клиентите се печелят с коректност, а нашата компания предлага вината си, като съотношението качество/цена е винаги в полза на клиента.

 

- Какъв сегмент от износа на вино държи фирмата ви, в кои страни продавате и какво харесват там?

 

- Около 75% от нашето производство се изнася и основно на Запад. Най-големият ни пазар е във Великобритания, следват Белгия, Холандия, Швеция, Канада и САЩ. И може би изследване в тези страни ще покаже, че "Домейн Бойар" и там е марката, символ на българското винарство. През последните години имаме изключителен ръст на износа за всички пазари с изключение на Русия, което е обяснимо поради политическата и икономическа обстановка там.

 

- Не се ли притеснявате от конкуренцията на чуждия пазар?

 

- Нямам никакви притеснения, защото вината ни, които са на рафта, донесоха досега над 120 медала. Нима това не е критерий за качество! А тъкмо редовно участие на "Домейн Бойар" в международни конкурси ни позволява да видим къде се намираме и какво предлагаме. Затова категорично мога да кажа, че вината на "Домейн Бойар", а и на много други български изби, по нищо не отстъпват на чуждите.

 

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5244 |03.11.2015 Нови технологични решения завладяват най-големите изложения за храни и напитки . 1| 8011 |02.11.2015 Ето минималната заплата в различни сфери след договорка на бизнеса и работодатели . 5| 5701 |01.11.2015 Нови цени на тока от 1 ноември . 0| 5099 |01.11.2015 ЧЕЗ подмени кабели в Левски и Плевен, за да подобри доставките на 4284 клиенти

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads