Реклама / Ads
0| 5331 |14.02.2022 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Енергийното министерство: Сигнализирайте, ако нямате компенсация с новата сметка за газ

.
Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента. Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката, съобщават от ведомството.
 

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за м. декември и м. януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата, се казва в съобщението.  

 

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на приложена бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес: e-energy@me.government.bg.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 5167 |14.02.2022 Икономист: Много малко парче от пицата е за хората, които са трайно в капана на бедността . 0| 4575 |14.02.2022 За всички пациенти с ортопедични заболявания – онколог-ортопедът доц. д-р Мехмет Али Деведжи ще проведе безплатни консултации на 23 и 24 февруари 2022 в София . 3| 5734 |12.02.2022 Горивата у нас с 10 ст нагоре само за месец . 1| 5151 |11.02.2022 Влиянието на криптовалутата върху хазартната индустрия

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads