Реклама / Ads
0| 5652 |14.02.2022 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Енергийното министерство: Сигнализирайте, ако нямате компенсация с новата сметка за газ

.
Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента. Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката, съобщават от ведомството.
 

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за м. декември и м. януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата, се казва в съобщението.  

 

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на приложена бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес: e-energy@me.government.bg.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 2333 |14.12.2025 Ръст в цените на основни хранителни стоки през седмицата у нас . 6| 2871 |12.12.2025 Няма бюджет, няма проблем: Какво следва, ако влезем без новa фискална рамка в 2026? . 1| 3151 |10.12.2025 Край на „таксата за маса“: Турция въвежда нови правила за кафенета и ресторанти . 10| 11285 |09.12.2025 Скача пак цената на годишния преглед на леките коли

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads