Реклама / Ads
0| 4803 |12.10.2017 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Изявени спортисти и личности подкрепиха кампанията на KWIAT за профилактика на детското зрение

.
В навечерието на Световния ден на зрението, отбелязван на 12.10.2017 г., българската марка очила KWIAT организира в Park Center Sofia на 11.10.2017 г. ежегодното събитие в подкрепа на Националната кампания за профилактика на детското зрение, която се провежда за пета поредна година.
 

Събитието протече под формата на ревю-спектакъла, в който се включиха известни личности и изявени спортисти, за да покажат подкрепата си към кампанията.

 

Водещ на ревю-спектакъла тази година беше изпълнителят Георги Енчев, а Павел Цветков, управител на фирмата и инициатор на кампанията, откри събитието с приветствена реч към всички присъстващи. Веднага след речта на г-н Цветков прекрасната Никол (на 10 г.) изпълни песента “Притури се планината”. Никол е член на Арт компания “Нови Звезди”, които за трета година подкрепят кампанията на KWIAT.

 

Първа в ревю-спектакъла с очила KWIAT дефилира Мис България 1995 г. Евгения Калканджиева заедно със сина си Георги, който е само на  8 години. След нея в дефилето се включиха Ева Кикерезова със сина си Николай, Ива Екимова, Гери Дончева, Теди Кацарова, Петя Данданова, Дани Колева с трите си прекрасни деца Даниел, Давид и Дарис, Теди Велинова със сина си Филип и Деси Цонева със сина си Янчо. Четирикратният световен шампион по спортна гимнастика Йордан Йовчев премина по червената пътека заедно с олимпийския медалист, европейски и световен шампион по лека атлетика – Тереза Маринова.

 

В края на събитието индивидуалните състезателки на България по художествена гимнастика, сред които са шампионките Невяна Владинова и Катрин Тасева се включиха със съчетание, специално създадено за събитието. След невероятното им съчетание събитието бе закрито с музикално изпълнение на талантливата Андреа, която също е член на Арт компания “Нови Звезди”.

 

По време на събитието се състоя и очен скрининг на присъстващите деца с авторефрактометър предоставен от фирма Essilor и проведен от д-р Анна Петкова, която беше представител на СОБАЛ “Академик Пашев”.

 

Националната кампания за профилактика на детското зрение се реализира с подкрепата на Министерство на образованието и науката, Министерство на младежта и спорта, Българската федерация по художествена гимнастика под ръководството на Илиана Раева, Българската федерация по спортна гимнастика, Български съюз на оптометристите и в партньорство с над 150 оптики и здравни центрове в България. Кампанията дава възможност на деца и младежи от 6 до 18 г. да преминат безплатен скрининг на очите в оптики и здравни центрове в цялата страна. За KWIAT е гордост, че спрямо статистиките, зрението на българските деца е по-добро от средното за Европа.

 

Инициативата в рамките на кампанията продължава до края на месец октомври.

Нека заедно се погрижим за зрението - то е безценно.



Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 4925 |02.11.2016 Кампанията на KWIAT приключи с благотворителен мач и очен скрининг на деца от приемни семейства . 0| 6853 |12.10.2016 Спортисти и известни личности с децата си подкрепиха кампанията на KWIAT за детско зрение . 0| 7092 |23.10.2012 Злато за български вина от изявени винени критици в САЩ

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads