Реклама / Ads
0| 4596 |04.01.2023 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Как се прави верификация в BetMarket Online казино

.
Бетмаркет вече е онлайн. Букмейкърът навлиза постепенно в уеб пространството след над четвърт век в бизнеса със залозите, изразяващ се в няколко физически зали в различни градове.
 

Ако искате да станете част от това ново онлайн хазартно изживяване, може да направите акаунт в BetMarket Online казино и така да се докоснете до безбройните предложения на оператора. Брандът дойде с амбицията да бъде различен и засега отзивите са положителни. Определено личи желанието на екипа зад марката да се открои още при процесите от техническо естество в сайта, които ще разгледаме подробно.

 

Можем да споделим, че процесът по регистрация в Бет маркет е доста лесен и оптимизиран. Няма нищо по-особено, рисково или нестандартно спрямо други онлайн букмейкъри. Ако трябва да се направи някакво сравнение – то логването в Bet Market със сигурност е доста по-лесно, отколкото в болшинството сайтове. Липсват изисквания за даване на ненужни данни и информация. Селектират се само целесъобразни характеристики за по-добрата комуникация между сайт и клиент.

 

След регистрацията в букмейкъра идва ред на един друг процес – верификацията. Тя не е необходимо да настъпи непременно след създаването на акаунта, но е задължителен елемент. За да изтеглите дадена сума, е нужно вече да сте верифицирали профила си във всеки сайт. Верифицирането на профила е международно въведено правило, което спазва всеки хазартен оператор, като има за цел потвърждаване на предоставените от потребителя данни. С други думи – осигуряване на някакъв вид безопасност в уебсайта. Неверифицираните потребители имат едно основно ограничение – те не могат да изтеглят натрупаните пари в сметката си. Точно затова и повечето специалисти препоръчват този процес да се премине почти веднага след регистриране. За да може оттам насетне да остане само удоволствието от играта.

 

Процесите по верификация са доста стандартизирани в повечето сайтове, както в България, така и в света. Потребителите най-често снимат двустранно своите лични документи и платежно за съответната услуга. Наред с това обаче, бетмаркет, като един определящ себе си за различен букмейкър, е избрал много по-лесен и функционален начин – селфи верификация. С един кадър с телефона може буквално за няколко секунди да преминете този процес в платформата, който ще ви отвори възможността да прибирате необезпокоявани печалбите си. С едно просто селфи с мобилното устройство, процесът определено е максимално улеснен и подхожда напълно на времето, в което се намираме.

 

Има една забулена и не чак толкова често коментирана подробност, която определено е с негативен оттенък – понякога има проблем с верификацията. Да, за всеки е ясно, че има някакъв необходим период за проверка на документите. Този период най-често е до 72 часа според букмейкърите. За жалост, понякога стават грешки и се получава едно излишно напрежение у играча вследствие забавянето на оператора. В точно такива случай можем да заключим, че селфи верификацията е най-най добрият вариант, тъй като проверката на такава снимка трае далеч по-малко като време, отколкото на личните документи.

 

Личи, че нещата от техническа гледна точка в бет маркет са изпипани на доста добро ниво. Стартът в оператора е модерен и максимално опростен, като не би трябвало да създаде абсолютно никакви затруднения у когото и да било.

 

"Участието в хазартни игри не е само забавление и крие риск от развиване на хазартна зависимост!"

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5799 |30.12.2022 Веригата BetMarket казина минава към онлайн . 0| 5793 |22.11.2022 Betmarket стартира с топ предложения за потребителите . 1| 6036 |21.11.2022 Красен Станчев: Това, което прави правителството по отношение на „Лукойл“ е смислено . 0| 4606 |15.11.2022 Веригата BetMarket казина минава към онлайн платформа

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads