Реклама / Ads

0| 3523 |09.05.2022 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Какво е геймификация и как привлича играчи към казино Sesame.bg

.
Един от най-популярните трендове в хазартния сектор е геймификацията. Тя представлява имплементирането на игри, докато играете игри.

Един от най-отчетливите примери за подобно нещо са бонус програмите на казино Sesame.bg. В следващите редове ще поговорим за програмите лоялност, които развиват отношенията между играч и казино и за това как „играта в игрите“ ви носи още по-забавно изживяване.

 

В условия на все по-изострена конкуренция и потребители, обръщащи много повече внимание върху качеството на продукта, казино операторите развиха много по-разчупени и персонифицирани оферти. В подобна среда, всеки оператор иска да възнагради потребителите за всеки мейл събскрипшън, всеки направен депозит и всеки прекаран час в казиното. Има няколко различни форми на геймификация, а инициативите могат да тръгват както от операторите, така и от провайдърите.

 

Различни форми на геймификация, инициирани от операторите

 

Сезам и останалите български казино оператори залагат на няколко различни промоционални инструмента, с чиято помощ привличат и задържат играчи в своите платформи. С днешните технологии, те имат възможността да направят допълнителни бонус кампании с вътрешните системи на самото казино. Ето и какви са възможностите:

 

-        Програми за лоялност – един от най-ефикасните методи за задържане на активните потребители. Програмите възнаграждават играчите, които прекарват най-много време и харчат най-много пари в сайта. Печеленето на точни по време на игра мотивира играчите да останат на тази платформа и да продължават с депозитите. Колкото повече точни натрупа един играч, толкова по-добри награди ще получи. Психологическият фактор е подсилен и със системи на статут. Всеки човек иска да се почувства специален и да получи VIP отношение. В повечето случаи, програмите за лоялност са разделени на три до 6 нива – бронз, силвър, голд, платинум, диамант и елит/ВИП. Повечето оператори ви награждават с първото ниво автоматично след направен депозит, а изкачването е обвързано с разиграни суми или изпълнение на определени задачи. До колкото по-висок статут се доберете, толкова повече пари ще получите. Промоциите могат да са индивидуални парични награди, по-големи суми при депозитите, свободни завъртания и други материални придобивки.

 

-        Селектирани бонуси – Оферти за първи депозит, бонус при депозит, свободни завъртания, лоялити бонуси, бонуси за активност и всички подобни са в този лист.

 

-        Турнири и класации – съревнованието е двигателя на прогреса. Казино операторите дават шанса да се премерите с останалите играчи и да се изкачите на първо място в подреждането. Естествено, колкото по-нагоре стигнете, толкова по-добра награда ще получите. Чудесен пример за нещо подобно са двата „Дроп енд Уин“ турнира в казиното на Sesame, които се организират всяка седмица.

 

Примери за геймификация, които са инициатива на провайдърите

 

В последните години дори и производителите на слот игри се включиха в модерното движение на геймификацията. Те започнаха да предлагат допълнителни опции. Казината пък с удоволствие приютиха тези нови платформи.

 

-        Вдигане на нива – един от най-често срещаните елементи на геймификацията. Играчите се борят да достигнат до по-висок статут, където се крият и най-добрите печалби.

 

-        Мисии и задачи – Определените цели създават още по-голям интерес към играта. Въпреки, че не са толкова популярни, колкото цялостните турнири, мисиите има солидна маса от верни фенове. След всяка постигната цел, играчите са наградени с парична награда или свободни завъртания. Някой производители стигат и до следващото ниво, създавайки изцяло приключенски платформи, в които играчите се движат по картата, побеждават различни съперници и т.н. Сюжетите са фиктивни, но пък създават много по-завладяващо игрово изживяване.

 

Геймификацията е невероятно ефективна в печеленето на нови играчи и по-дългото задържане на старите такива. Точно по тази причина, Сезам ви дава толкова много възможности да се състезавате с другите играчи.

 

Модерните играчи отделят внимание на детайлите, функционалностите и математическите данни от игрите. Различните възможности геймификация не отнемат от RTP процента на даденото заглавие. Те просто ви дават още един добър шанс за печалба. В това число влизат и различните видове джакпоти, където един играч печели огромна сума пари, която се трупа от всички направени залози на продуктите от едно студио. Естествено, пример за такива за „Джакпотс кардс“, „Хот лък“, Дроп енд уинс“ и т.н.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. 0| 18271 |30.03.2022 Германският газов код “червено”: Какво значи това? . 0| 4172 |17.03.2022 За какво можем да използваме Betway mobile app? . 0| 3664 |15.03.2022 Какво е #BetYourWay от Betway и как се използва? . 0| 3975 |10.02.2022 Кредитен калкулатор - Какво представлява и как се използва
Реклама / Ads
БЛОГОВЕ