Реклама / Ads
1| 6083 |15.06.2018 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Карел Крал, ЧЕЗ: Клиентите няма да усетят смяната на собствеността на дружеството

.
Карел Крал
Сделката за ЧЕЗ ”България” ЕАД няма да се отрази на качеството на нашата работа, клиентите по нищо няма да разберат за нея, каза пред журналисти в Троян Карел Крал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
 

Клиентите няма да разберат кога акциите на дружеството ще бъдат прехвърлени към новия собственик, посочи той като уточни че няма информация за самата сделка. Комисията за защита на конкуренцията още не се е произнесла по нея, каза още той.

 

Крал обясни, че ценовото заявление на ЧЕЗ до КЕВР не е свързано със сделката за продажбата на дружеството. "Бих искал да ви уверя, че то е подготвено от експертите така, както и миналото. Имаше някакви съмнения, че ценовото заявление на ЧЕЗ тази година е било подготвено за купувача и, че има увеличение, за да може той да изплати своите заеми за придобиване на активите. Това е пълен абсурд. Може да се сравнят нашите заявления от минали години, за да се види, че те са абсолютно последователни", заяви Крал.

 

Той отбеляза също, че от ЧЕЗ искат силен регулатор, за да може българската енергетика да върви в европейска посока. Обърна внимание, че цената на мрежовите услуги в България - за пренос и разпределение на електрическа енергия, е почти наполовина по-ниска от тази, която се плаща в другите европейски членки, докато парите, които трябва да се отделят за инвестиция в съоръжения на практика са същите."Ако иска да преодолеем предизвикателствата пред енергийния сектор в България, трябва стъпка по стъпка да се увеличава цената за пренос и разпределение", каза още Крал.

 

За 14 години, откакто сме в България, инвестициите ни са повече от 2 млрд. лева, което включва първоначалната инвестиция за покупка на дружеството, каза Крал. Само в мрежата са инвестирани повече от един милиард лева. Към бюджета, като цена на активите, акцизи и данъци, фирмата е платила.

 

 

Откриване на модерна възлова станция в Априлци

 

„Само средствата, вложени в модернизацията, реконструкцията и развитието на мрежата, са малко над 1 млрд. лв.“, посочи Крал, като допълни, че средствата, влезли в държавния бюджет от придобиването на активите на дружеството и плащането на данъците са 1,6 млрд. лева. „Освен парите, които са влезли в България, ние винаги се стремим да сме сериозен инвеститор и в обществото. Имаме много програми и забележителни постижения, които касаят корпоративната и социална отговорност, обучението и образованието. Това за нас е най-важната тема. Ние сме партньори в няколко програми по дуално обучение, имаме стажантско обучение и стипендианти, работим заедно с университети, училища и техникуми“, каза още Карел Крал.

 

„За нас е много важно да се ангажираме в образованието, защото предизвикателствата пред енергийния сектор не са малки. Доброто обучение на кадри за бъдещето е важно не само за новите ни служители, но и за да имаме добри партньори в институциите - в регулатора и министерството. Защото винаги е добре да имаме добре обучени партньори, с които да работим за бъдещето развитие на енергийния сектор“, коментира Карел Крал.

 

Той отбеляза, че за компанията освен качественото обучение на кадрите, е много важно и етичното отношение към тях, както и етиката в бизнеса като цяло. „За нас е важно и започнахме инициатива за етичния кодекс на доставчика на енергия. Съжалявам, че до момента не сме успели да го приключим, но ще продължим и се надявам на края да има кодекс и ние ще бъдем първите, които ще го подпишат и спазват“, заяви Крал. „Ще продължим политиката си да сме коректни, откровени и прозрачни“, увери още той.

 

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 7006 |18.10.2017 Калоян Кутин, Търговски директор на „София Франс Ауто“: Продажбите нарастват, претенциите на клиентите – също . 0| 7226 |14.06.2017 All Stars 2017 на една ръка разстояние само за клиентите на Fibank . 0| 8563 |05.04.2016 Политици, поне веднъж защитете клиентите на КТБ, а не крадците! . 1| 7007 |30.10.2015 "Лидл" отбелязва 60% ръст на клиентите за изминалите 5 години

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads