0|
7605
|04.05.2011
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
“Кингс Табако” налага новите тенденции в цигареното производство
Две абсолютно уникални опаковки представи на пазара цигареният производител „Кингс Табако”. За първи път в света се появиха кутии за 10 къса във формат на цигарата 100 милиметра.
Опаковките без аналог са разработени от опитните специалисти на фирмата за 9 месеца като създаването им е плод на внимателен анализ на тенденциите в развитието на българския и международния пазар и потребителско проучване, показало ниши, в които търсенето на консуматорите все още не е задоволено.
С голям интерес се очаква опаковката с 10 броя в кутия на “The King” с дължина на цигарата 100 милиметра. Иновативният продукт обединява по особено атрактиевн начин двата най-бързо развиващи се сегмента в България през последната година – този на цигарите с 10 броя в кутия и този на 100-милиметровите цигари. „The King 100’s” 10 цигари ще се предлага в две различни разновидности според съдържанието на никотин – “Red” и „Gold”. „Стараем се да предложим на българските потребители една различна и модерна марка цигари в лицето на „The King”. Смятам, че успяхме да постигнем целта си като станахме първата компания в света, която произведе 100-милиметрови цигари в кутия по 10 къса. Това е поредното доказателство, че „Кингс Табако” е фирма, която не следва тенденциите, а ги създава”, заяви изпълнителния директор на дружеството Бойко Качулев.
Вторият продукт, с който „Кингс Табако” правят революция на пазара, идва от дамската марка “Merilyn”. Любимият на стотици хиляди български жени бранд отскоро радва потребителите си с опаковка, съдържаща 10 цигари във формат „слим”.
Предимството на новите опаковки “The King” и „Merilyn” е в конкурентната цена. Новите продукти вече са на пазара като цената и за двете марки е 2,30 лв. за кутия. „Потребителите на тези цигари получават същото високо качество, но в по-малка опаковка и значително по-ниска цена”, коментира маркетинг мениджърът на „Кингс Табако” Милен Щерев.
Благодарение на иновативно мислене и гъвкава пазарна стратегия, „Кингс Табако” в момента сред топ-производителите на българския пазар и едноличен лидер при опаковките с 10 цигари на българския пазар. Продажбите на компанията формират около 60% от общия обем на сегмента.
От фирмата са убедени, че именно опаковките с 10 цигари са един от най-успешните механизми, с които може да се намали вредната за целия отрасъл контрабанда на цигари. Проучвания на „Кингс Табако” показват, че все повече пушачи у нас предпочитат да си купят кутия с 10 цигари, но с гарантиран произход и качество, вместо безбандеролни цигари от неизвестни марки и с неясно, а често и опасно съдържание.
Към уникалните опаковки с 10 цигари от марките “The King” и “Merilyn” вече има сериозен интерес и от чуждестранни дистрибутори. Фирмата е в процес на бурна експанзия на международните пазари и представянето на нови продукти, които изпреварват продуктовата гама на големите световни корпорации, автоматично поставя българския производител в лидерска позиция.
В плановете на „Кингс Табако” до края на 2011 г. е предвидено представянето на още 5 изцяло нови марки, с които изцяло ще бъдат обхванати всички вкусове и предпочитания на потребителите.
С голям интерес се очаква опаковката с 10 броя в кутия на “The King” с дължина на цигарата 100 милиметра. Иновативният продукт обединява по особено атрактиевн начин двата най-бързо развиващи се сегмента в България през последната година – този на цигарите с 10 броя в кутия и този на 100-милиметровите цигари. „The King 100’s” 10 цигари ще се предлага в две различни разновидности според съдържанието на никотин – “Red” и „Gold”. „Стараем се да предложим на българските потребители една различна и модерна марка цигари в лицето на „The King”. Смятам, че успяхме да постигнем целта си като станахме първата компания в света, която произведе 100-милиметрови цигари в кутия по 10 къса. Това е поредното доказателство, че „Кингс Табако” е фирма, която не следва тенденциите, а ги създава”, заяви изпълнителния директор на дружеството Бойко Качулев.
Вторият продукт, с който „Кингс Табако” правят революция на пазара, идва от дамската марка “Merilyn”. Любимият на стотици хиляди български жени бранд отскоро радва потребителите си с опаковка, съдържаща 10 цигари във формат „слим”.
Предимството на новите опаковки “The King” и „Merilyn” е в конкурентната цена. Новите продукти вече са на пазара като цената и за двете марки е 2,30 лв. за кутия. „Потребителите на тези цигари получават същото високо качество, но в по-малка опаковка и значително по-ниска цена”, коментира маркетинг мениджърът на „Кингс Табако” Милен Щерев.
Благодарение на иновативно мислене и гъвкава пазарна стратегия, „Кингс Табако” в момента сред топ-производителите на българския пазар и едноличен лидер при опаковките с 10 цигари на българския пазар. Продажбите на компанията формират около 60% от общия обем на сегмента.
От фирмата са убедени, че именно опаковките с 10 цигари са един от най-успешните механизми, с които може да се намали вредната за целия отрасъл контрабанда на цигари. Проучвания на „Кингс Табако” показват, че все повече пушачи у нас предпочитат да си купят кутия с 10 цигари, но с гарантиран произход и качество, вместо безбандеролни цигари от неизвестни марки и с неясно, а често и опасно съдържание.
Към уникалните опаковки с 10 цигари от марките “The King” и “Merilyn” вече има сериозен интерес и от чуждестранни дистрибутори. Фирмата е в процес на бурна експанзия на международните пазари и представянето на нови продукти, които изпреварват продуктовата гама на големите световни корпорации, автоматично поставя българския производител в лидерска позиция.
В плановете на „Кингс Табако” до края на 2011 г. е предвидено представянето на още 5 изцяло нови марки, с които изцяло ще бъдат обхванати всички вкусове и предпочитания на потребителите.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads