20|
10689
|18.01.2013
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Розата на БСП цъфна върху новото лого на България
Тържествено зам.-министърът с ресор туризъм Иво Маринов представи новото лого на България и част от стратегията за бранда България, илюстрирана с 11 снимки, първата от които на самото лого. Слоганът "Открий и сподели" трябва да рекламират България като привлекателна туристическа дестинация.
Новият бранд бе представен на специално свикана пресконференция в МИЕТ. Много бързо обаче стана ясно, че снимките, използвани за брандовете за различни видове туризъм, са взети от сайтове с бази данни за снимки и към тях са прилепени образи, свързани с България.
Наблюдателни читатели започнаха да се чудят още на какво се дължи закачката с БСП. Може би българските социалисти радеят повече за имиджа на българския туризъм от другите партии?!
На снимката, предоставена от читател на "Стандарт", ясно си личи, че розата в новото лого, рекламиращо туризма, е същата като червената роза на емблемата на БСП.
През 2008 г. frognews.bg ви разказа историята на социалистическата роза, в рамките на американската "грийтинг" реалност. Ето я и нея, за тези, които не се сещат.
Други читатели припомниха, че розата на червените пък е крадена от австралийската фирма John Sands.
Изработването на логото е струвало близо 1,4 млн. лв., а финансирането е по оперативна програма "Регионално развитие".
Според изказването на зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов в МИЕТ са получили положителни оценки от бизнеса за цялостната стратегия на бранда. Той изрази надежда, че новата символика ще направи страната ни конкурентоспособна и разпознаваема сред чуждите туристи.
С въвеждането на новата бранд стратегия се очаква след 5 години броят на туристите, посетили страната ни, да се увеличи с 25%. Има множество елементи в самото лого, които отразяват многоообразието от възможности на България в областта на туризма, заяви още Иво Маринов.
Визуалните елементи на бранд "България" интегрират символите на слънце и цвете. Те са разположени в различни комбинации с други символи, представящи възможностите на страната ни като туристическа дестинация.
Освен националното лого и слоган, са разработени и десет подбранда за различните видове туризъм. За избора на новото лого и слоган са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави, съобщават от МИЕТ.
Анализите на екипа показват, че 90% от чужденците са удовлетворени от почивката си у нас, а 80% отново биха посетили страната ни.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads