Реклама / Ads
1| 6216 |20.12.2010 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Сменят туристическото ни лого?

.
Обмислят необходимостта от смяна на туристическото лого на страната ни – оранжевата роза.
 

Той ще бъде изготвен върху 10 ключови за България пазара, сред които германският, румънският, италианският и др. В рамките на кампанията ще бъде изяснено и кой точно ще има право да използва новия бранд "България".

Тези действия се предприемат в рамките на проект "Разработване на стратегия за бранд "България" и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт".

Министерството предприема и инициатива да популяризира българския туризъм в Япония.

„България има нужда от ново лого, което да представя туризма ни. Сегашната роза не се асоциира пълноценно с туризма ни", твърди директорът на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова.

Обект на изследването ще бъдат и националните стратегии на конкурентните балкански пазари. В края на проекта се предвижда да бъде издаден наръчник за правилно ползване на символите на националния, продуктовите и регионалните брандове.

Инициативата е в рамките на стратегия за реклама на туризма ни с единна визия. За изработването на националния бранд "България" ще бъдат вложени над 2.8 млн. лева по ОП "Регионално развитие".

Кампанията ще премине в няколко етапа и трябва да приключи до края на 2011 година. След края на всеки етап ще се провеждат срещи с бранша в отделните региони на страната.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 2763 |20.06.2025 Министерство на туризма си купува луксозни тефтери и плакати за 1,7 милиона лева . 1| 5229 |28.02.2025 Експерт: В лошо състояние са голяма част от туристическите пътеки и хижите . 14| 6890 |09.04.2012 Чакаме 3 млрд от туристи . 13| 7355 |21.12.2010 Отказваме се от розата като символ на България

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads