2|
6953
|06.10.2017
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
София - столица с кални булеварди и зелени зони на всеки сантиметър
Преди дъждовете, след като бул. Дондуков бе отворен за движение, наблюдавахме високи нива на шум и кал - следите от настилката, която кмета г-жа Йорданка Фандъкова похвали преди седмица. Прахолякът, който се вдига навсякъде е доказателство, че притесненията за булеварда относно качеството и паважната настилка са основателни.
Това канстатират от "Спаси София". Ето какво още са видяли и коментират от неправителствената организация .
- "Европейска столица" като кални локви насред занемарен булевард в "елитен" квартал. Това е бул. Джеймс Баучер, който трябваше да бъде ремонтиран още преди 3 години. Но това не попречи на ЦГМ да разчертае Зелена зона по протежението му, без да се даде и лев за оправяне на инфраструктурата. Колко ли още време ще трябва да чакаме?
- Виждаме новопставено анти-паркинг колче из новосдобилите се със Зелена зона улици на кв. Лозенец. С какъв цимент се правят замазките, щом не успяват да останат здрави и 24 часа след правенето им? Поправете ни ако грешим, но целта на анти-паркинг елементите е да са издръжливи.
- И за финал - пак по отношение на новата Зелена зона. Крайно време е ръководството на Център за градска мобилност да разбере, че разширяването на зоните за платено паркиране не означава да разчертаят всеки свободен сантиметър, за да прибират пари, които после да се "инвестират" навсякъде другаде, но не и в строителството на паркинги. Най-малкото: може би първо трябва да се дострои улицата, преди да разчертаем паркоместата по нея?
#СпасиСофия #СпасиСедмицата
- "Европейска столица" като кални локви насред занемарен булевард в "елитен" квартал. Това е бул. Джеймс Баучер, който трябваше да бъде ремонтиран още преди 3 години. Но това не попречи на ЦГМ да разчертае Зелена зона по протежението му, без да се даде и лев за оправяне на инфраструктурата. Колко ли още време ще трябва да чакаме?
- Виждаме новопставено анти-паркинг колче из новосдобилите се със Зелена зона улици на кв. Лозенец. С какъв цимент се правят замазките, щом не успяват да останат здрави и 24 часа след правенето им? Поправете ни ако грешим, но целта на анти-паркинг елементите е да са издръжливи.
- И за финал - пак по отношение на новата Зелена зона. Крайно време е ръководството на Център за градска мобилност да разбере, че разширяването на зоните за платено паркиране не означава да разчертаят всеки свободен сантиметър, за да прибират пари, които после да се "инвестират" навсякъде другаде, но не и в строителството на паркинги. Най-малкото: може би първо трябва да се дострои улицата, преди да разчертаем паркоместата по нея?
#СпасиСофия #СпасиСедмицата
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads