75 дежурни екипа на ЧЕЗ ще се грижат за комфорта на клиентите по време на Великденските празници
Общо 75 екипа на компанията ще дежурят по време на почивните дни. Те са оборудвани с необходимите материали и инструменти. При възникване на извънредни ситуации и прекъсвания, които изискват по-големи по обем възстановителни дейности, ЧЕЗ има готовност да мобилизира над 300 екипа. В пълна готовност e и необходимата тежка механизация - автовишки, автокранове, високопроходими автомобили и транспортни средства.
„Предстои ни да посрещнем най-светлия християнски празник – Великден. Създали сме необходимата организация и сме взели всички необходими мерки за нормалното функциониране на мрежата и бързото локализиране и отстраняване на възможни повреди през почивните дни“, каза Виктор Станчев, директор „Експлоатация и поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България.
При възникване на аварийни ситуации денонощно на разположение на клиентите на ЧЕЗ е горещата телефонна линия 0700 10 010. На разположение на клиентите е и мобилната версия на сайта на ЧЕЗ www.cez.bg, където те могат да се възползват от уникалното за България онлайн приложение "Планови ремонти и аварии". То дава информация в реално време за непланираните и планирани прекъсвания на захранването в съответния район, както и за очакваното време за възстановяване на електрозахранването.
Моля, подкрепете ни.