Реклама / Ads
0| 3102 |28.03.2023 НОВИНИ

Адв. Ем. Йорданов: Корпоративен вот - промяната в политическата конюктура плаши неистово чиновниците

.
Емануил Йорданов
Трудно наличните текстове в Наказателния кодекс биха могли приложени при корпоративен вот. В редица от случаите на работници и служители не се плаща нищо. Обяснява им се, че за да върви въпросното търговско дружество, трябва да бъде избран или преизбран еди кой си. Когато то работи само с държавни поръчки, които идват от определена партия, е ясно за кого трябва да гласуват служителите. Това каза за ”Твоят ден” бившият вътрешен министър Емануил Йорданов.
 

По думите му в НК става дума за три правни норми, които регламентират наказанията за купуване на гласове. "В тях трудно може да се види нещо, което да засяга корпоративния вот. Една огромна армия от чиновници, държавни или общински, също знаят за кого да гласуват и нямат нужда от 150 лева, те си получават заплатите и промяна в политическата конюктура ги плаши неистово", обясни той.

 

Според него може би днес е необходимо да се правят повече акции срещу купения вот и да се огласяват по-шумно. "С връщането на хартиените бюлетини се открива по-широка възможност за фалшификация на изборния резултат, включително и за купуване и продаване на гласове. Говорим не само за директно купуване на гласове, но и за корпоративен вот", посочи Йорданов.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 5| 5583 |22.03.2023 Валери Йорданов: Имам Два конкретни въпроса : Как стигнаха до подробности и основания за заведеното дело? . 2| 4348 |03.03.2023 „Продължаваме Промяната – Демократична България“ откри предизборната кампания в Пловдив . 1| 3759 |01.03.2023 Валери Йорданов: Може и да остана в Народния театър, за да има партизани в тази гора . 10| 3418 |05.02.2023 Биков: Основният противник на ГЕРБ вече не е БСП, а ”Продължаваме промяната”

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads