Реклама / Ads
0| 2689 |30.04.2024 НОВИНИ

Бюджетната комисия прие забраната на реклама на хазарт в медиите, но по билбордове може

.
Бюджетната комисия прие забраната на реклама на хазарт в медиите, с изключение на билбордове. Таблата трябва да са на поне 300 метра от учебни заведения, което включва и университети.
 

Освен това се вдига и границата за градове, в които може да има казина.

 

Там където жителите са под 10 хиляди, се забранява да има игрални зали. Първоначално предложението беше за градовете под 5 000.   

 

За да бъдат обсъдени промените на второ четене, днес бе свикано извънредно заседание на депутатите, които са в предизборна ваканция.

 

Експерти обясниха, че подозбна загуба би могла да коства до 400 млн. лева загуба за бюджета. "От това, което се вижда, медиите са на върха на айсберга. В момента голяма част от хазарта – над 50%, е онлайн хазарт, зад него стои много голяма IT част – инженери и програмисти; отделно креативна индустрия, част от създаването на мултимедийните материали; имаме дистрибуция и канали". Така икономистът Васил Караиванов коментира предложените промени в Закона за хазарта. „Щетата ще бъде пряко за бюджета от данъка, който е за хазартните игри, плюс допълнително ДДС. 200-300 млн. лв. загуба само до края на годината”, предупреди той в ефира на NOVA.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2596 |30.04.2024 Експерт алармира: Работят 80 и 90-годишни медсестри и акушерки, за да не се закрие дадено отделение . 6| 2713 |30.04.2024 Лена Бориславова: Никой не е над закона. Ще се откажа от имунитета си ако бъде пречка за разследване . 3| 7612 |30.04.2024 Командирът на ВСС: Догодина ще получим всички осем F-16, български пилоти ще летят на тях . 2| 2708 |30.04.2024 Германският външен министър: Израелско-палестинският конфликт да се реши на принципа две държави за двата народа

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads