Реклама / Ads
11| 4883 |26.10.2015 НОВИНИ

Боряна Димитрова: „Атака” срамно взе вниманието на избирателите

.
Боряна Димитрова:
Резултатите от изборите говорят за преформулиране на положението на национално равнище. РБ убедително се представиха, прогнозите за тях не се оправдаха. Партии, които не заслужиха вниманието на избирателите и не успяха да прескочат 2%, срамно обаче взеха вниманието на зрителите. Имам предвид ”Атака”. Това коментира пред НТ социологът Боряна Димитрова от „Алфа рисърч”.
 

Свидетели сме на една бавна и добре проведена маневра от страна на ГЕРБ. Те разполагаха с абсолютно мнозинство в парламента, след което паднаха. После се съюзиха с „Атака” и ДПС и успяха да се върнат.  ГЕРБ от дясното се премести към центъра, за да спечели. И се случи, коментира социологът Андрей Райчев.

 

Местан постигна повече от очакваното за себе си. 30000 гласа е над неговото очакване. Има огромно събитие в левицата, а то е, че е трайно разцепено. БСП е пред съдбовен момент – дали ще тръгне по сценария на СДС, анализира Райчев останалите партии във властта.

 

В градове, където има усвояване на европейски средства, печелят ГЕРБ. При РБ листите са с по-сериозна заявка от кандидатите за кметове. Реформаторите успяха да наложат свои теми, които се оказаха важни. Те се наложиха с темата за съдебната реформа, за конституцията и това им донесе добри резултати, каза още Боряна Димитрова.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 8| 4345 |13.10.2015 Боряна Димитрова: Около 1/5 от хората казват, че е хубаво по време на избори да има почерпка . 15| 6208 |11.10.2015 Д-р Б. Димитрова: Партиите и политиците проявяват малка ангажираност с кампанията . 107| 11845 |11.10.2015 Очевидец на скандала с „Атака”: Сидеров удряше в корема и кръста репортер . 0| 5394 |13.07.2015 „Галъп": „Атака” и АБВ под въпрос за влизане в парламента

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads