Бургазлия осъди Мтел заради дефектен смартфон

Случаят е изключително интересен и вероятно мнозина са имали подобни главоболия при закупуването на нов телефон. Бургазлията е взел скъпия смартфон на 28 декември 2012 г., съобщава "Флагман". Устройството още в началото създавало сериозни проблеми. Дефектите обаче така и не са били отстранявани от продавача. В гаранционната карта са отразени 3 рекламации – на 11 февруари, на 16 февруари и на 14 март, които не променят абсолютно нищо. При четвъртата – на 24 март, продавачът вече сменя телефона. Купувачът не е съгласен, той настоява да му се възстановят парите и анулират сметките заради невъзможността да използва телефона си.
„Този избор на ищеца, съответства на законовото право по чл.124, ал. 1, което задължава ответника-продавач да възстанови заплатената сума. Предложението за замяна на закупената дефектна вещ не обвързва потребителя, който законосъобразно е избрал начина на обезвреда”, пише в решението си съдия Панайот Атанасов от РС-Бургас. Магистратът осъжда Мтел да поеме и разноските по делото - 301,41 лв.
Моля, подкрепете ни.





