0|
5835
|01.04.2018
НОВИНИ
„ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ“ АД успешно премина одит за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството

Експертите на сертифициращия орган „ТЮФ Рейнланд – България“ потвърдиха, че системата за управление на качеството, прилагана в Дружеството, изпълнява изискванията на новата версия на стандарт БДС EN ISO 9001:2015.
От 12 до 16 март 2018 г. в „ЧЕЗ Електро България“ АД бе проведен одит за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството по новата версия на стандарт БДС EN ISO 9001:2015.
Одиторите от международната сертифицираща организация „ТЮФ Рейнланд – България“ ЕООД осъществиха проверка за съответствието на процесите в практическата дейност на звената в „ЧЕЗ Електро България“ АД с изискванията на новата версия на стандарта и регламентите в документацията на системата за управление на качеството предвид актуалните особености на процесите в Дружеството и условията на приложимите законови и регулаторни изисквания.
По време на проверката не бяха установени несъответствия с изискванията на стандарта БДС EN ISO 9001:2015. Заключението на одиторите е, че Дружеството е внедрило и прилага ефикасна система за управление на качеството за постигане на своята политика и цели. Екипът за одит потвърждава, че системата за управление на „ЧЕЗ Електро България“ АД изпълнява изискванията на стандарта, адекватно се прилага и поддържа.
Директното влияние на професионализма и отговорността на служителите при осъществяване на преструктурирането на бизнеса на Дружеството през ноември 2017 г. аргументира положителните резултати от извършения одит и утвърждава „ЧЕЗ Електро България“ АД като компания, която в своята дейност се придържа към най-високите стандарти в областта на обслужване на клиенти. Прилагането на изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 гарантира непрекъснато повишаване на ефективността на бизнес процесите и по-качествено обслужване на клиентите на Дружеството, отговарящо на нарастващите им специфични изисквания в условията на динамично развиващи се пазар и технологии.
„ЧЕЗ Електро България“ АД получи през март 2012 г. сертификат за внедрена и прилагана Система за управление на качеството в съответствие с международния стандарт ISO 9001:2008. Стандартът гарантира, че всички структури и служители на сертифицираната компания прилагат единни и стриктни механизми за управление на качеството, за контрол и измерване на ефективността на бизнес процесите, адекватно поддържат и обезпечават инфраструктурата и работят за повишаване на удовлетвореността на клиентите и партньорите на дружеството. Европейският стандарт EN ISO 9001:2015 има статут на български стандарт от 25.09.2015 г. като БДС EN ISO 9001:2015. Българският стандарт заменя и отменя БДС EN ISO 9001:2008.
Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД
е-mail: parvoleta.miteva@cez.bg
Одиторите от международната сертифицираща организация „ТЮФ Рейнланд – България“ ЕООД осъществиха проверка за съответствието на процесите в практическата дейност на звената в „ЧЕЗ Електро България“ АД с изискванията на новата версия на стандарта и регламентите в документацията на системата за управление на качеството предвид актуалните особености на процесите в Дружеството и условията на приложимите законови и регулаторни изисквания.
По време на проверката не бяха установени несъответствия с изискванията на стандарта БДС EN ISO 9001:2015. Заключението на одиторите е, че Дружеството е внедрило и прилага ефикасна система за управление на качеството за постигане на своята политика и цели. Екипът за одит потвърждава, че системата за управление на „ЧЕЗ Електро България“ АД изпълнява изискванията на стандарта, адекватно се прилага и поддържа.
Директното влияние на професионализма и отговорността на служителите при осъществяване на преструктурирането на бизнеса на Дружеството през ноември 2017 г. аргументира положителните резултати от извършения одит и утвърждава „ЧЕЗ Електро България“ АД като компания, която в своята дейност се придържа към най-високите стандарти в областта на обслужване на клиенти. Прилагането на изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 гарантира непрекъснато повишаване на ефективността на бизнес процесите и по-качествено обслужване на клиентите на Дружеството, отговарящо на нарастващите им специфични изисквания в условията на динамично развиващи се пазар и технологии.
„ЧЕЗ Електро България“ АД получи през март 2012 г. сертификат за внедрена и прилагана Система за управление на качеството в съответствие с международния стандарт ISO 9001:2008. Стандартът гарантира, че всички структури и служители на сертифицираната компания прилагат единни и стриктни механизми за управление на качеството, за контрол и измерване на ефективността на бизнес процесите, адекватно поддържат и обезпечават инфраструктурата и работят за повишаване на удовлетвореността на клиентите и партньорите на дружеството. Европейският стандарт EN ISO 9001:2015 има статут на български стандарт от 25.09.2015 г. като БДС EN ISO 9001:2015. Българският стандарт заменя и отменя БДС EN ISO 9001:2008.
Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД
е-mail: parvoleta.miteva@cez.bg
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads