Реклама / Ads
1| 4342 |20.05.2018 НОВИНИ

„ЧЕЗ Електро България“ АД с приз за Зелена компания

.
Дружеството бе отличено в категория „Енергетика, воден сектор” в конкурса на b2b Media
 

„ЧЕЗ Електро България“ АД спечели трето място в категория „Енергетика, воден сектор” в конкурса „Най-зелените компании в България“ 2018. Националният конкурс се организира за осма, поредна година от b2b Media под патронажа на Министерството на околната среда и водите. Инициативата отличава представители на българския бизнес, реализирали най-успешните и устойчиви екологични практики.

На официална церемония, проведена на 11 май 2018 г. в гр. София, 33 призьори с най-добрите идеи, проекти и постижения в общо 14 категории получиха своите отличия. Кристиян Атанасов – ръководител Направление „Ключови клиенти“ в Дирекция „Корпоративни продажби“ получи наградата на „ЧЕЗ Електро България“ АД от Иван Иванов - председател на Българската асоциация по водите, член на Управителния съвет на Европейската федерация на националните асоциации по В и К услуги (EUREAU) и Фондация „Европейска бенчмаркинг корпорация“ (EBC Foundation).

„ЧЕЗ Електро България“ АД прилага дългосрочна стратегия за корпоративна социална отговорност, в която основни приоритети са опазването и грижата за околната среда и енергийната ефективност. Дружеството е силно ангажирано с популяризиране на идеите на енергийната ефективност сред клиентите като начин да се управлява и ограничава ръста в потреблението на енергия. Това е най-устойчивият икономически и природосъобразен начин за намаляване на разходите за електроенергия. Инициативите на дружеството в тази насока са предназначени не само да допринесат за устойчивото развитие и опазването на околната среда, но и да формират изцяло ново отношение към потреблението на електроенергия в полза на околната среда.

Предоставяната от „ЧЕЗ Електро България“ АД възможност за получаване на електронна фактура позволява на клиентите да намалят използването на хартия с 8 880 000 листа годишно. Над 370 000 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД вече са оценили удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура. От въвеждането на услугата през 2011 г. до момента, абониралите се за по-модерния и екологичен електронен вариант на фактура, дадоха своя принос в опазване на околната среда, като с избора си спасиха от изсичане над 3 550 дървета, спестиха над 32 милиона листа хартия, или приблизително 273 тона хартия и 682 мегаватчаса електроенергия, необходима за производството им.

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 4574 |03.05.2018 ЧЕЗ Разпределение подобрява сигурността на електрозахранването на 40 хил. клиенти в София . 4| 5209 |29.04.2018 Преминаваме на електронни винетки от 1 януари 2019 г. . 1| 4437 |22.04.2018 250 000 битови клиенти на ”ЧЕЗ Електро” плащат безкасово сметките си за ток . 0| 5045 |16.04.2018 Електронните учебници са качени на сайта на МОН

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads