0|
3950
|19.02.2017
НОВИНИ
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО изпраща средно по 237 000 SMS-и на година за улеснение на клиентите

Общо 124 837 клиенти на ЧЕЗ Електро България имат активни регистрации да ползват безплатните sms услуги - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със смс. За една година регистрациите нараснаха повече от два пъти, което показва, че все повече хора оценяват удобството на електронните услуги, които пестят средства и неудобства на клиентите.
На година ЧЕЗ Електро изпраща над 237 000 съобщения. Средно около 830 sms-а на месец за проверка на сметка, а близо 19 000 напомнят на клиентите, които са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Проверката на задължението за използвана електроенергия се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план.
Двете sms услуги са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.
Регистрацията за sms услугите на ЧЕЗ Електро е безплатна. Единствено при регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на електрони известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в център за клиенти на ЧЕЗ.
Пресцентър на ЧЕЗ България
е-mail: communications@cez.bg
Двете sms услуги са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.
Регистрацията за sms услугите на ЧЕЗ Електро е безплатна. Единствено при регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на електрони известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в център за клиенти на ЧЕЗ.
Пресцентър на ЧЕЗ България
е-mail: communications@cez.bg
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads