0|
3928
|18.12.2017
НОВИНИ
Над 140 000 клиенти използват безплатните SMS услуги на ЧЕЗ ЕЛЕКТРО

Над 140 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните sms услуги, предоставяни от „ЧЕЗ Електро България“ АД – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката.
От началото на тази година Дружеството изпрати близо 180 000 кратки съобщения, от които около 6% са за проверка на сметка, а с останалите 94% дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. През периода януари – ноември регистрациите за sms услуги достигнаха близо 26 000.
Всеки месец между 20 000 и 22 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Над 1 000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифния план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД.
Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите по време на зимните отпуски, особено в периода на наближаващите Коледни и новогодишни празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.
Всеки месец между 20 000 и 22 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Над 1 000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифния план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД.
Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите по време на зимните отпуски, особено в периода на наближаващите Коледни и новогодишни празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads