0|
6028
|20.01.2016
НОВИНИ
ЧЕЗ откри нов център за обслужване на клиенти в столицата
От 18.01.2016 г. в София на бул. „България” 98 отвари врати нов и удобен център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ. Той се намира на една от най-оживените пътни артерии в столицата и замества досегашния офис на ул. „Христо Матов” 9 в квартал „Лагера“. Удобното местоположение на новия ЦОК значително ще улесни жителите на южните квартали на София.
Центърът за обслужване на клиенти на бул. „България” разполага с изцяло ново обзавеждане и оборудване. Той ще работи със съвременна система за управление на опашките, за да подсигури по-бързо обслужване и персонално отношение към клиентите. Системата позволява на всеки потребител да постави оценка за удовлетвореността от обслужването, веднага след като е обслужен. За посетителите на новооткрития ЦОК ще се грижат 10 квалифицирани служители на дружеството.
„Ценим времето на клиентите си и инвестираме в това те да получават бързо и качествено обслужване. Надявам се клиентите ни по-лесно ще стигат до новия ни офис, да свършат работата си в приятна обстановка и да излизат по-доволни”, каза оперативният директор на ЧЕЗ България Душан Рибан по време на откриването на новия офис.
ЧЕЗ е модерна и иновативна компания, която поставя клиента във фокуса на дейността си. От стъпването си в България през 2005 г. компанията значително подобри качеството на обслужването. ЧЕЗ откри 32 центъра за обслужване на клиенти, увеличи местата за заплащане на фактури от 319 до над 5800, предложи гъвкави възможности за разсрочване на плащанията и създаде две нови за България институции - Енергиен омбудсман и Потребителски съвет.
Новият офис на бул.„България” 98 в София ще работи всеки делничен ден от 8 до 18 часа. Повече информация може да бъде намерена на корпоративния сайт www.cez.bg и на денонощната телефонна линия за обслужване на клиенти 0700 10 010.
„Ценим времето на клиентите си и инвестираме в това те да получават бързо и качествено обслужване. Надявам се клиентите ни по-лесно ще стигат до новия ни офис, да свършат работата си в приятна обстановка и да излизат по-доволни”, каза оперативният директор на ЧЕЗ България Душан Рибан по време на откриването на новия офис.
ЧЕЗ е модерна и иновативна компания, която поставя клиента във фокуса на дейността си. От стъпването си в България през 2005 г. компанията значително подобри качеството на обслужването. ЧЕЗ откри 32 центъра за обслужване на клиенти, увеличи местата за заплащане на фактури от 319 до над 5800, предложи гъвкави възможности за разсрочване на плащанията и създаде две нови за България институции - Енергиен омбудсман и Потребителски съвет.
Новият офис на бул.„България” 98 в София ще работи всеки делничен ден от 8 до 18 часа. Повече информация може да бъде намерена на корпоративния сайт www.cez.bg и на денонощната телефонна линия за обслужване на клиенти 0700 10 010.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads