ЧЕЗ увеличава възможностите за плащане на клиентите си
Вече 10 години ЧЕЗ работи в България отговорно и с грижа за своите клиенти. За този период компанията разработи и предлага близо 100 вида услуги на клиентите си, сред които електронна фактура, SMS известяване за предстоящо прекъсване на захранването, SMS проверка на сметка, денонощна телефонна линия, енергийна ефективност, заявяване на услуги по телефона и през уебсайта, безкасови плащания.
С новия си партньор – Cashterminal, ЧЕЗ разширява възможностите на клиентите си и им дава избор чрез множеството, предлагани и в момента от компанията, удобни начини за плащане на сметки - чрез сайта на ЧЕЗ, чрез банкомат, с директен дебит, интернет банкиране, чрез Ипей, на каса.
От стъпването си в България през 2004 г., ЧЕЗ винаги е поставяла във фокуса на дейността си клиента и подобряване качеството на обслужването. Броят на местата за плащане бе увеличен от 319 до над 4 800, бяха открити 32 Центъра за обслужване на клиенти в Западна България. Въведено бе обслужване на едно гише и опашките пред касите на дружеството останаха в историята. Създаден бе единен денонощен телефонен център 0700 10 010, в който само през 2014 г. бяха приети над 1 036 176 обаждания. От 2013 г. на сайта www.moiteuslugi.bg, клиентите на ЧЕЗ могат да намерят информация за актуални услуги и кампании.
Всички компании на ЧЕЗ в България притежават сертификати, че са внедрили и прилагат системата за управление на качеството в съответствие с международния стандарт EN ISO 9001:2008.
Моля, подкрепете ни.