Над 230 000 битови клиенти на ЧЕЗ предпочитат безкасово плащане
През последните години устойчиво нараства броят на клиентите на ЧЕЗ, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. Най-предпочитаните начини за безкасово разплащане са по интернет чрез системата ePay.bg и директният дебит на банките. През 2016 г. над 1 131 000 плащания са извършени по банков път. От началото на тази година се регистрира и ръст от 10% при интернет плащанията - близо 780 000.
Компанията предлага 9 начина за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard.
Информация за възможностите за безкасово плащане може да се получи в най-близкия Център за обслужване на клиенти, на денонощната телефонна линия 0700 10 010, както и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента“.
Моля, подкрепете ни.