ЧЕЗ Електро предлага различни начини за плащане на сметките
Дружеството предлага 9 начина за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard. Клиентите могат да превеждат дължимата сума по клиентски номер и фактура и чрез терминалните устройства на Cashterminal. Подробна информация за възможностите за безкасово плащане е публикувана на https://www.cez.bg/bg/za-klienta/nachini-na-plashtane/bezkasovo-plashtane.html.
Клиентите имат възможност през тези дни да платят сметката си за електроенергия и в дежурните каси на „Изипей“, „Български пощи“ и „УниКредит Булбанк“ на територията на цялата страна. На 23 и 30 декември касите на „Фаст Пей“ също ще работят и ще приемат плащания за консумирана електроенергия. Дежурните каси в офисите на „Изипей“ и „УниКредит Булбанк“ няма да работят на 1 януари 2018 г.
Центровете за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД ще работят с нормалното си работно време на 28 и 29 декември 2017 г. Списък с адресите и работното време на клиентските центрове на територията на Западна България е наличен на адрес https://www.cez.bg/bg/kontakti/karta-na-tsentrovete-za-obsluzhvane-na-klienti/grad-i-adres-tsentrovete-za-obsluzhvane-na-klienti.html.
Подробна информация за възможностите за плащане може да се получи на телефонна линия 0700 10 010, както и на info@cezelectro.bg.
Моля, подкрепете ни.