Над 220 000 битови клиенти на ЧЕЗ предпочитат безкасово плащане
Най-предпочитаните начини за безкасово разплащане са по интернет чрез системата ePay.bg и директният дебит на банките. Средно на месец 99 000 сметки за консумирана електроенергия се плащат през ePay.bg, а близо 75 500 клиенти на ЧЕЗ покриват задълженията си автоматично чрез банковата си сметка.
През последните години устойчиво нараства броят на клиентите на ЧЕЗ, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. За десетте месеца на 2016 г. над 973 000 плащания са извършени по банков път. За същия период се регистрира и ръст от 11% при интернет плащанията - близо 1 241 000.
Клиентите на ЧЕЗ оценяват разнообразието от 100 вида услуги, които компанията предлага. Най-висока положителна оценка потребителите поставят на многообразието от начини за плащане на сметките за електроенергия – общо 85% от запитаните при последното проучване са удовлетворени от предлаганите възможности, като най-голяма е удовлетвореността от различните начини за плащане на сметките. Компанията предлага 9 начина за безкасово плащане, включително по банков път, чрез системите на ePay.bg, Icard.bg и Транскарт, директно през сайта на ЧЕЗ, по интернет, на банкомат или чрез мобилен телефон. Всеки месец средно 221 хиляди потребители използват някой от тези начини, за да платят сметките си за ток.
Информация за възможностите за безкасово плащане може да се получи в най-близкия Център за обслужване на клиенти, на денонощната телефонна линия 0700 10 010, както и на сайта на компанията www.cez.bg.
Моля, подкрепете ни.