ЧЕЗ ”Електро” отчита ръст на безкасовите плащания през месец март
През първите три месеца на годината 317 000 битови клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД използваха банките, интернет, терминални устройства или мобилния си телефон, за да платят сметките си за ток. Броят на транзакциите за периода януари - март е над 922 000, с което достигна близо 23% от общия брой плащания през тези месеци и отбеляза ръст с 13% спрямо същия период на миналата година. Статистиката регистрира и ръст от 18% при интернет плащанията с над 103 000 плащания повече спрямо януари – март на 2019 г.
Анализът сочи, че клиентите на ЧЕЗ Електро са предпочели възможностите, които осигуряват начините за плащане на сметки от разстояние в ситуация на извънредно положение поради опасността от заразяване с коронавирус. Клиентите са осъществили плащанията на сметките си по интернет, чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или с платежно нареждане.
Моля, подкрепете ни.