ЧЕЗ удвоява дежурните екипи заради влошаване на времето
Компанията съветва своите клиенти при прекъсване на електрозахранването първо да погледнат дали в околните блокове или къщи в съответното населено място има електричество. Ако е видимо, че всички или повечето от тях са останали без захранване, е добре клиентите да изчакат преди да позвънят в телефонния център, тъй като при мащабни аварии ЧЕЗ вече е информирана за тях.
ЧЕЗ напомня, че след набиране на 0700 10 010, меню 3 дава възможност на клиентите получават информация за съществуващите аварии и времето за тяхното отстраняване. Информация за планираните и непланирани прекъсвания на електрозахранването и очакваното време за неговото възстановяване може да бъде получена и на сайта на ЧЕЗ www.cez.bg, в секция „Е-услуги“, меню „Аварии и ремонти“ , както и през мобилен телефон на m.cez.bg.
Моля, подкрепете ни.