ЧЕЗ има информация във всеки момент за засегнатите места
Компанията съветва каква да бъде реакцията в случай на прекъсване на електрозахранването в резултат на тежка метеорологична обстановка:
- Препоръчително е клиентите винаги да поддържат зареден мобилен телефон или таблет, така че при прекъсване на електрозахранването да могат да реагират.
- При прекъсване на електрозахранването е желателно клиентите първо да погледнат дали околните блокове или къщи имат електричество. ЧЕЗ Разпределение е монтирала устройства за дистонционен мониторинг на мрежата, за да получава навреме информация за мащабни аварии. Компанията препоръчва на клиентите да използват денонощната телефонна линия 0700 10 010 единствено при локални повреди и прекъсвания на електрозахранването, тъй като при засегнат голям брой потребители ЧЕЗ Разпределение вече е информирана.
3. Важно е да се подава ясна и точна информация в колцентъра. Сред данните, които могат да бъдат поискани от служителите на ЧЕЗ, са клиентски номер или ИТН на клиента, точен адрес, както и къде се намира електромерът.
4. Клиентите биха могли да използват автоматичното меню на денонощния телефон, което е достъпно на бутон 3. По този начин те ще получат информация за районите с прекъснато електрозахранване, без да се налага да изчакват свързване с оператор.
В случай на прекъсване на електрозахрането на разположение на клиентите е онлайн функцията на сайта на ЧЕЗ Разпределение България „Аварии, текущи ремонти и планирани прекъсвания“, където и през мобилен телефон или таблет на адрес cez-rp.bg, могат да получат информация в реално време за прекъсванията на електрозахранването, както и очакваното време за неговото възстановяване. Клиентите на ЧЕЗ могат да получат допълнителна информация и на денонощната линия 0700 10 010.
Моля, подкрепете ни.