Десислава Танева: Няма да се откажем от идеята българският производител да влезе в големите хранителни вериги
За сега инициативата се отхвърля от мениджърите на суперите. Ето какво каза Танева: „Моята инициатива за комуникация е точно за да намерим работещия модел. Усилията продължават. Предложили сме вариант, който няма да наруши доставката на веригите, но ще има нов регионален канал за доставка. А именно отделна площ, половината, на която определен вид стока се предлага. С такава концепция работят вериги в Италия и Франция.
Позицията на веригите е обида към българският производител. Трябва да постигнем целта си. Имаме 25 000 производители на плодове и зеленчуци. Те реализираха стоката си по ресторанти. Сега няма кой да убеди нашият клиент, че по-свеж продукт няма как да се намери освен от полето, което на 5 км. Има цитруси, които не се произвеждат тук. Става дума за директен контакт с нашите производители. Във Франция веригите доброволно го направиха. На практика помагаш на общността, в която живееш. Значи можеш да направиш фермерски кът, но не можеш да направиш кът за домати и краставици?!
Защо ще се оскъпят стоките? Няма такова нещо. Потребителят ще реши какво да си купи. Обемите на зареждане ще зависи от потреблението. Важното е да има предлагане. Всеки има критерии, по които да направи своя избор. Всеки е свободен по надценките. Намаляваме щетите от икономическите последствия. защо да не погрижим за приходите на 25 000 семейства.
Вчера в три часа имахме видеоконферентна връзка. Искаме да направим работещ модел. Някои са го реализирали като маркетингова концепция. Важна е работещата концепция. Те поискаха да дадат 10 паркоместа до края на кризата. Всички оправдания могат да се намерят“.
Моля, подкрепете ни.