0|
5187
|12.06.2017
НОВИНИ
Дончев обеща по-бързо обслужване в КАТ
Пакет от спешни мерки за облекчаване на административното обслужване в КАТ предприема правителството. Част от тях трябва да заработят до две седмици. Това съобщи в ”Денят започва” вицепремиерът Томислав Дончев.
По думите му ефектът от мерките трябва да се усети още преди началото на лятната ваканция. Дончев коментира, че КАТ е една от най-големите административни структури в страната. В страната всеки ден се обслужват над 2000, като само в София преминават 900 автомобила на ден.
КАТ трябва да има сайт. И то не само, където пише адреса на съответната служба, където има ясно описание на услугата, където има ясно описание за тази услуга, какъв документ трябва да подготвиш. Дори една такава проста, не особено съвършена стъпка, да има електронна версия на документа, за да можеш да си го отпечаташ, попълниш вкъщи или в офиса и да го занесеш там готов. Стигаме до такива елементарни неща, като ясно оказване на кое гише, каква услуга се доставя. Слагане на табели. Разбира се има доста по-сериозни стъпки. Трябва да има електронен регистър, трябва да спре да се работи на хартия. Процесите трябва да се реорганизират. За да бъдат максимално оптимални и да се налага на гражданина да виси, колкото се може по-малко на опашка. Големите стъпки идват след пълната електронизация, когато една голяма чат от услугите ще бъдат достъпни през мрежата, посочи Дончев.
КАТ трябва да има сайт. И то не само, където пише адреса на съответната служба, където има ясно описание на услугата, където има ясно описание за тази услуга, какъв документ трябва да подготвиш. Дори една такава проста, не особено съвършена стъпка, да има електронна версия на документа, за да можеш да си го отпечаташ, попълниш вкъщи или в офиса и да го занесеш там готов. Стигаме до такива елементарни неща, като ясно оказване на кое гише, каква услуга се доставя. Слагане на табели. Разбира се има доста по-сериозни стъпки. Трябва да има електронен регистър, трябва да спре да се работи на хартия. Процесите трябва да се реорганизират. За да бъдат максимално оптимални и да се налага на гражданина да виси, колкото се може по-малко на опашка. Големите стъпки идват след пълната електронизация, когато една голяма чат от услугите ще бъдат достъпни през мрежата, посочи Дончев.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads