Георги Апостолов: Ние сме дигитално неграмотни в дигитална ера
В случая с „Кеймбридж Аналитика“ няма злодей, а „Фейсбук“ прави всичко, което е правил досега, заяви Апостолов. Потребителите са продуктът на социалните мрежи и това се продава на рекламодателите, допълни той, като изрази мнението, че в случая в скандала има политически аспект.
Апостолов заяви, че е сложна в платформа с 2,3 млрд. потребители да се премахне информацията за потребителите, които искат това. До голяма степен това става, допълни той.
Преди децата, е редно да обучим родителите как се използва безапасно интернет, заяви Апостолов. Те трябва да се научат да бъдат „дигитални родители“ - да се прилага критично мислене и оценка за вярно и невярно съдържание, допълни той.
Моля, подкрепете ни.