Неделя, 16 Юни 2019, 01:01
Реклама / Ads
Frognews
3| 3847 |29.05.2019

Гинес! Безбожни цени за финала Ливърпул-Тотнъм в Мадрид - 10 000 паунда

.
Само преди седмица билетите за големия английски финал в Мадрид струваха 4600 паунда, до неделя надминаха 9000 паунда. Днес вече цената им надхвърля 10 000 паунда, а каква ще е ден преди мача един Бог знае.

Само за сравнение - в минали години билетите, дори завишени, са се продавали на цени от 1200 до 3000 паунда.

 

Футболните експерти предупреждават, че въпреки огромната цена на билетите, не е изключено няколко хиляди от тях да бъдат фалшиви и притежателите им да останат с пръст в устата, вместо да са на стадиона.

 

Драмата с билетите не е само в цените им.

 

Големи групи привърженици на Ливърпул и Тотнъм преди седмица призоваха спонсорите на Шампионската лига да върнат билетите за финалния дуел помежду им на 1-ви юни тази година. От УЕФА разпоредиха да бъдат разпределени 33,286 билета за феновете на двата отбора. Капацитет на финалната арена „Уанда Метрополитано” е 68 хиляди човека, което прави така, че близо 35 хиляди пропуска ще отидат за спонсорите на надпреварата.

 

Spirit of Shankly и Tottenham Hotspur Supporters са призовали осемте най-големи спонсора на Шампионската лига да се съобразят с желанието на феновете. Медиите в Англия са се свързали с осемте компания със становището на феновете, като са осведомили Nissan, Playstation, Gazprom, Pepsi, Banco Santander, Mastercard, Heineken и Expedia Group.

 

През март пък УЕФА обяви, че двата финалиста ще получат по 17 хиляди пропуска, като четири хиляди от тях ще бъдат продадени на лотариен принцип на фенове из целия свят. Оставащите места в Мадрид пък трябва да отидат за локалните футболни комитети, УЕФА, националните асоциации, комерсиални партньори и корпоративни клиенти.


Стадионът на "Атлетико" (Мадрид) - "WandaMetropolitano", е проектиран да отговаря на най-високите стандарти за комфорт, безопасност и видимост. Новото спортно съоръжение бе открито на 16 септември 2017 г. и вече е домакин на финала в Шампионската лига през 2019. Но това все още не означава, че е готов за отговори на изискванията на боготворящата футболната игра, испанска публика. Довършителни работи в околностите на съоръжението, все още строящата се офис-сграда, залепена за стадиона, недовършеният паркинг и най-вече...изключителното течение, което се създава на трибуните, от проектираните да бъдат модерни, отвори на покривната част, правят така, че феновете все още да казват, че техният стадион е "нешлифован".

Името "Wanda" идва от Wanda Group, една от водещите компании в областта на недвижимите имоти, спорта и развлеченията по целия свят. Спонсорът на стадиона също има процент в акционерното участие на клуба. Връщайки "Metropolitano" като част от названието, клубът от испанската столица възстанови името на стария градски стадион, на който отборът приема своите съперници преди повече от 50 години, преди да се премести на в"Висенте Калдерон".

 

.

Новото бежу се намира в североизточната част на Мадрид, до околовръстния път М-40, съвсем близо до летище "Адолфо Суарес" и панаирният град IFEMA. Капацитетът на стадиона е 68 000 зрители. Клубът реши да даде приоритет на ширината, комфорта и сигурността на публиката срещу възможността за по-голям брой зрители. Вътрешното оформление дава възможност на феновете от различни сектори да бъдат много близо до терена. Стадионът разполага с 1000 паркоместа до самата сграда, като в допълнение са предвидени още 3000, които в дните на мач да бъдат запазени изключително за феновете, закупили карти за паркиране.

 

За отбелязване е, че всички седалки на стадиона са кожени. А още по-любопитното е, че две години след откриването на "Уанда Метрополитано" по всичките 68 000 седалки няма и една драскотинка.

 

Парцелът на новия стадион е 88 150 кв. м. Южната зона е предопределена за концерти и социални събития. На север секторите са замислени като семейни, именно там се намира и "Зоната без дим" (има 19 000 места на стадиона, на които е абсолютно забранено пушенето).Този модел е иновативен за Испания. Западната фасада е посветена на легендите на клуба, където се намира "ElPaseo de lasLeyendas", отдаваща почит на футболистите, играли 100 или повече официални мача с бяло-червения клуб. В югозападната част феновете са главни герои. Там е поставен флаг от 338 кв. м, най-големият, правен някога в Испания. В непосредствена близост се намира грандиозна статуя с мотото "Кураж и сърце", позволяваща на желаещите да правят снимки от една от най-емблематичните гледки към новия стадион.


"Уанда Метрополитано" е първият 100% LED стадион в света след постигнатото споразумение на клуба с Philips Lighting. Впечатляващото покритие включва динамично осветление Philips VayaFlood с повече от 16 милиона цвята. Комбинацията от тази технология и динамичното осветление Philips ColorKinetics позволява да се създават светлинни спектакли, което прави от стадиона един от най-иновативните и водещи в света. Осветлението може да се променя в зависимост от събитието или момента.

 

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Увеличават се цените на клиничните пътеки за лечение на деца 4| 2788 |28.05.2019 . Марешки свали ценит на горивата до 1.99, в отговор на натиск да ги качва 5| 3171 |26.05.2019 . Ремонтирането на блоковете на АЕЦ „Козлодуй“ щяло да осигури ток на достъпни цени 1| 2925 |20.05.2019 . Евродоклад: България e подценила риска от измами с фондове на ЕС 3| 3117 |16.05.2019

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах