Реклама / Ads
87| 14669 |08.03.2013 НОВИНИ

Кунева пада под бариерата; Волен - на косъм

.
Ако изборите бяха днес, ГЕРБ биха били първа политическа сила с 24,1%, но плътно след тях са БСП с 20,3%, следвани от ДПС с 4,6 на сто, информира Институтът за модерна политика, въз основа на свое проучване.

М. Кунева с нейната „България на гражданите" обаче остава под бариерата от 4%. Там са и Атака (3,6%), СДС и ДСБ, както и РЗС с Марешки (изследването е правено преди да се разпадне коалицията между Янев и Марешки). „България на гражданите" взима 2,7%, ДСБ - 2,1%, СДС - 1,1%. 

БСП, „Атака" и ДСБ са единствените партии, които към момента печелят нови гласове. Най-сериозен е спадът при привържениците на Меглена Кунева.

Най-подходящ за премиерския пост все още е Бойко Борисов с 26% подкрепа. Малко над 15% от запитаните подкрепят С. Станишев, а едва между 3 и 4% биха одобрили Иван Костов или Меглена Кунева.

При индивидуалното проучване на рейтинги сред министрите в оставка Лиляна Павлова е начело с почти 40% одобрение, а с най-ниско доверие е правосъдният министър Диана Ковачева.

Президентът Росен Плевнелиев събира почти 50% положителен рейтинг, но неодобрението спрямо него расте, тъй като хората не го възприемат като политик, твърдят от Института за модерна политика.

Идеята за граждански листи вече е привлякла близо 10% от гражданите, като при добра информационна кампания, този процес можел да расте.

95% считат протестите от последните седмици за справедливи. 17% са одобрили подхода на ГЕРБ в ситуацията, а 12% подкрепят реакциите на БСП.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 4923 |05.03.2013 Цените на тока падат от днес . 14| 4960 |04.03.2013 Решено: токът спада средно със 7 % от 5 март . 82| 16838 |02.03.2013 Меглена Кунева се ежи пиарски на Сашо Диков в ефир . 36| 8345 |18.02.2013 Курумбашев гневен, напада брутално медиите

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads