КЗП: Имаме сигнали за препакетиране на вносни стоки
![.](/images2/Konstanca/kzp1.jpeg)
Имаме сигнали за такъв тип нарушения. Голяма част от констатираните от нас нарушения са в резултат на нашите проактивни действия. Помните, че миналата година имаше национална политика за овладяване цените на хранителните стоки, която в основната си част беше свързана с нелоялните търговски практики - да се предлагат продукти с невярна информация с потребителите, заяви председателят на Комисията за защита на потребителите Стоил Алипиев пред Нова телевизия.
Ако информацията, която се дава от доставчика до потребителя, не е вярна – това е нелоялна търговска практика и лично аз съм подписал много такива заповеди, добави той.
Нашите компетенции са свързани с това дали се дава вярна информация на потребителите. Този, който не дава вярна информация – носи отговорността съгласно действащото законодателство, обясни председателят на КЗП.
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)