Московски: Ако не можем да запазим БДЖ – създаваме нова компания
"Нужна е била политическа воля проблемите да бъдат решени. Към това като прибавим и фактическата обосновка, затварянето на "Кремиковци", затварянето на торовите заводи, затварянето на тежката металургия, факт е, че железниците в това състояние, в което са, не могат да продължат да съществуват", обобщи Московски.
Той покани членовете на синдикатите в железниците за разговор още утре. Председателят на Синдиката на железничарите в България Петър Бунев потвърди готовността си за диалог.
Едно от исканията ще бъде в ръководството на БДЖ да има човек от системата. "Не мога да приема, че в съвета на директорите трябва да бъдат трима изцяло външни и само финансисти. Мисля, че поне един железничар трябва да има вътре. Като изхождаме от тежката ситуация, мисля, че трябва да има представител от Министерството на финансите и Министерство на транспорта", поясни Бунев.
Според него има около 1000-1200 души, които желаят да напуснат системата на БДЖ, за да получат предлаганите 6 брутни заплати.
Моля, подкрепете ни.