Московски: Съкращаването на 1500 железничари е краен вариант
"Със сигурност никой не иска да стига дотам, така че според мен ще намерим по-добър вариант", каза Московски, цитиран от БиТиВи.
"Субсидията в БДЖ се намалява с 40 млн. лева. Тези пари не се прибират някъде, а се дават като целеви капиталов трансфер за погасяване на кредитите на дружеството. Ще търсим вътрешни компенсаторни механизми, за да не се стигне до някакви по-радикални действия като съкращения и спиране на влакове", увери министърът.
Московски каза, че идеята била да се създаде една транспортна компания към БДЖ – за автобуси или микробуси, която да превозва пътниците от най-губещите и нерентабилни направления до основните спирки и гари.
Моля, подкрепете ни.