Московски: Съкращаването на 1500 железничари е краен вариант
![.](/images/Portreti_Politici/ivajlo_moskovski.jpg)
"Със сигурност никой не иска да стига дотам, така че според мен ще намерим по-добър вариант", каза Московски, цитиран от БиТиВи.
"Субсидията в БДЖ се намалява с 40 млн. лева. Тези пари не се прибират някъде, а се дават като целеви капиталов трансфер за погасяване на кредитите на дружеството. Ще търсим вътрешни компенсаторни механизми, за да не се стигне до някакви по-радикални действия като съкращения и спиране на влакове", увери министърът.
Московски каза, че идеята била да се създаде една транспортна компания към БДЖ – за автобуси или микробуси, която да превозва пътниците от най-губещите и нерентабилни направления до основните спирки и гари.
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)