Реклама / Ads
0| 4218 |11.08.2016 НОВИНИ

Над 102 000 клиенти на ЧЕЗ използват безплатните SMS услуги на компанията

.
Над 102 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните смс услуги, предоставяни от ЧЕЗ – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със смс. От началото на тази година ЧЕЗ изпрати близо 127 000 кратки съобщения – 123 000 за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а около 4 000 за проверка на текуща сметка.
 
През периода януари – юли регистрациите за смс услуги достигнаха близо 23 300, което представлява увеличение с 35% в сравнение със същия период на миналата 2015 г.

Всеки месец между 16 000 и 20 000 регистрирани потребители, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си, получават безплатни смс известия преди прекъсване на електрозахранването, а над 700 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия с смс. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента.

От стъпването си в България преди 11 години ЧЕЗ поставя клиента във фокуса на дейността си. Компанията разработи и поддържа близо 100 вида съвременни и удобни услуги за своите клиенти, сред които електронна фактура, смс услуги и различни възможности за дистанционно обслужване. Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком. Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите особено в периода на летните отпуски, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.

Регистрацията е безплатна, единствено при регистрация чрез смс на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на смс известия преди прекъсване на захранването от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в Център за клиенти на ЧЕЗ.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5205 |10.07.2016 ПС към ЧЕЗ призовава да бъдат защитени на клиентите при смяна на доставчик . 0| 4355 |05.07.2016 Клошари спряха тока на 2332 клиенти на ЧЕЗ . 0| 4146 |29.06.2016 Кражба на трансформаторно масло остави клиенти на ЧЕЗ без ток във Враждебна . 0| 4250 |15.06.2016 Йотова: Трафикантите използват децата мигранти като роби

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads