Реклама / Ads
8| 6328 |05.02.2020 НОВИНИ

Наполовина се стопи рейтинга на прехваленото шоу на Николаос по бТВ

.
Николаос Цитиридис Източник: БТВ
Въпреки мощната рекламна кампания преди и по време на старта, амбициозното шоу на Николаос Цитиридис показва незаводоволителни резултати. Големите рекламодатели в телевизиите обаче са удивени, пише ”19 минути”.
 

Данните на пийпълметрията сочат, че още в стартовата седмица публиката на шоуто в праймтайма на бТВ, разработен от самата телевизия, се е стопила двойно спрямо обвяните 900 000 зрители на първия брой на предаването.


На третата вечер- 29 януари, тя вече е спаднала на 498 000 души, а на четвъртата се срива до 421 000 души. В най-атрактивната за рекламодателите и най-платежоспособната група 18-49 години средните данни пък са половината на рейтинга 4+(от бебе до баба).


Трагедията е на 30 януари, четвъртък, когато сред хората, които имат избор, рейтингът е 3,6%, за да се вдигне до 3,8% на 31 януари. Това на практика са двойно по-ниски стойности от Шоуто на Слави на финала, твърдят рекламодателите. В първите си години, не само в първия брой, Трифонов правеше рейтинги над 20%!

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 10| 5698 |19.12.2019 Петя Аврамова: За 4 язовира има данни, че са наполовина празни, 5 млн. са несъбраните вземания от ВиК-Перник . 14| 8365 |15.12.2019 Доц. Григор Сарийски: Българите сме все още едва наполовина европейци . 6| 5276 |10.04.2019 Хр. Иванов: Прокурорите да се съкратят наполовина . 0| 5170 |05.04.2019 НВУ ”Васил Левски” изпълни наполовина държавната поръчка за курсанти

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads