2|
5576
|13.10.2013
НОВИНИ
Омбудсманът на ЧЕЗ зарит от сигнали

Омбудсманът за енергията на ЧЕЗ е получил 714 сигнала от клиенти на компанията за първите 6 месеца от момента на встъпването му в длъжност, съобщиха от пресцентъра на дружеството. Най-често задаваните въпроси от клиентите са за отчитането на електромерите и месечните фактури за електроенергия.
Отчетът за дейността на омбудсмана показва, че най-много са сигналите, свързани с отчитането на електромерите – 69 (близо 10% от общата бройка), и за месечните фактури за електроенергия – 55 (близо 8%), от които само един сигнал е бил основателен, предава "Фокус" . Въпросите за присъединяване на нови обекти са били едва 44 (6%), а за качеството на електроенергията – 39 (5,5%) от постъпилите сигнали.
„През изминалите шест месеца институцията „Енергиен омбудсман" се утвърди като независим и обективен арбитър в споровете между дружествата на ЧЕЗ и клиентите. Пожелавам на г-н Димитров да продължи да работи все така усърдно за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите към ЧЕЗ", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
„Работата като енергиен омбудсман е най-голямото предизвикателство в кариерата ми. Още от създаването на това звено интересът на хората, както и техните очаквания бяха големи. Надявам се, че съм успял да им бъда полезен. Ще продължа да разглеждам техните запитвания както и досега – обективно и прозрачно", каза Радослав Димитров.
Омбудсманът има зелена светлина да разглежда само сигнали от клиенти, които не са удовлетворени от начина, по който е решена тяхната жалба в някое от търговските дружества на ЧЕЗ в България – ЧЕЗ Разпределение България и ЧЕЗ Електро България. От подадените общо 714 сигнала, 474 отговарят на всички критерии за разглеждане от омбудсмана, 457 от сигналите са разгледани по същество и клиентите на дружеството са получили отговор.
Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали и предложения към омбудсмана на телефон 02/895 8450, по факс 02/895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или с писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads