3|
6171
|16.08.2016
НОВИНИ
Поискаха да арестуват министър Ненчев!?
Часове след преминалата днес пресконференция на бившия командир на ВВС генерал майор от резерва Румен Радев трябваше да последва незабавен арест на министър Николай Ненчев и неговите заместници. Това обяви пред журналисти депутатът от БСП и член на Комисията по отбрана в парламента Атанас Зафиров.
Депутатът цитира ген. Радев, като каза, че Ненчев е направил куп действия, а в някои случаи и бездействия в ущърб на Националната сигурност и държавния суверенитет на страната. Ето какво още какво заявиха от Столетницата и с какви мотиви искат ареста на министър Ненчев.
1. Поемане на непосилни финансови ангажименти в ущърб на държавата, в полза на друга страна - приета концепция за съвместна охрана на въздушното ни пространство, която включва пълно поемане на разходите на съюзните ВВС от българска страна,за разлика от Румъния, която е заявила отказ от подобно условие. Единствени ние с подобен ангажимент и доброволно накърняване на държавния ни интерес!
2. Умишлено въвеждане в заблуждение на народните представители относно реалната ситуация и перспективи пред българските ВВС. През цялото време, през което тази концепция е била разработвана, в комисията по отбрана министърът и неговите заместници твърдяха, че няма такова нещо, законът е приет ”за всеки случай” и когато има конкретни стъпки по неговото прилагане, народните представители ще бъдат уведомени. Оказва се , че по тази концепция се работи от септември 2015г. На тъмно е било държано и цялото ръководство на ВВС, до момента на пристигането на 14 юли 2016 на групата от Полша в България!
3. Нанасяне на тежки финансови вреди на държавата, в полза на чужда държава – развенча се най-грандиозната лъжа , изречена от Ненчев и група - ремонтът в Полша е по-евтин от офертата на РСК МиГ – потвърди се, че не е така! За това предупредих още в дебатите в Народното събрание и след това в десетки телевизионни участия и публикации. Изчислихме и конкретното оскъпяване – става въпрос за милиони! По думите на Радев – вместо да се търси диверсификация и поевтиняване,от един монополист – РСК МиГ, държавата създава друг монополист – Полша! Самият Бойко Борисов призна в интервю, че договорът с Полша е „глупост”!
4. Подчиняване проблемите на националната сигурност и въздушния суверенитет на страната на лични идеологически съображения - т.нар. подготовка и готовност за борба с Русия!
5. Поставяне по идеологически съображения на риск живота и сигурността на българският летателен състав , който, оказва се „лети на самолети със саморъчно удължен летателен ресурс”!
6. Умишлено приземяване на българската изтребителна авиация – стана ясно, че съгласно изискванията на техническата документация за експлоатация на самолетите МиГ 29 – няма нито един изправен самолет ! Съгласно изискванията на тази документация - закон в авиацията – не трябва да лети нито един самолет!
7. Пълно неглижиране на военната експертиза, дилетантщина и некомпетентност, граничещи с национално предателство.
8. Умишлено бавене реализацията на инвестиционния проект за придобиване на нов изтребител, с цел причиняване на необратими щети върху българската бойна авиация и пълната загуба на въздушен и национален суверенитет!
9.”Полша няма капацитет за външни потребители” - признат факт, за който предупредих преди година. Нещо повече - „Полша не може да ремонтира КСА – най важната част на самолета – кутията на самолетните агрегати”.
10. Шумно прокламирания договор с Полша за цялостната интегрирана логистична поддръжка – на практика неосъществим поради редица правни, технологични и лицензиозни пречки!
Тези хора са национални предатели и трябва незабавно да бъдат подведени под отговорност, смята Атанас Зафиров.
1. Поемане на непосилни финансови ангажименти в ущърб на държавата, в полза на друга страна - приета концепция за съвместна охрана на въздушното ни пространство, която включва пълно поемане на разходите на съюзните ВВС от българска страна,за разлика от Румъния, която е заявила отказ от подобно условие. Единствени ние с подобен ангажимент и доброволно накърняване на държавния ни интерес!
2. Умишлено въвеждане в заблуждение на народните представители относно реалната ситуация и перспективи пред българските ВВС. През цялото време, през което тази концепция е била разработвана, в комисията по отбрана министърът и неговите заместници твърдяха, че няма такова нещо, законът е приет ”за всеки случай” и когато има конкретни стъпки по неговото прилагане, народните представители ще бъдат уведомени. Оказва се , че по тази концепция се работи от септември 2015г. На тъмно е било държано и цялото ръководство на ВВС, до момента на пристигането на 14 юли 2016 на групата от Полша в България!
3. Нанасяне на тежки финансови вреди на държавата, в полза на чужда държава – развенча се най-грандиозната лъжа , изречена от Ненчев и група - ремонтът в Полша е по-евтин от офертата на РСК МиГ – потвърди се, че не е така! За това предупредих още в дебатите в Народното събрание и след това в десетки телевизионни участия и публикации. Изчислихме и конкретното оскъпяване – става въпрос за милиони! По думите на Радев – вместо да се търси диверсификация и поевтиняване,от един монополист – РСК МиГ, държавата създава друг монополист – Полша! Самият Бойко Борисов призна в интервю, че договорът с Полша е „глупост”!
4. Подчиняване проблемите на националната сигурност и въздушния суверенитет на страната на лични идеологически съображения - т.нар. подготовка и готовност за борба с Русия!
5. Поставяне по идеологически съображения на риск живота и сигурността на българският летателен състав , който, оказва се „лети на самолети със саморъчно удължен летателен ресурс”!
6. Умишлено приземяване на българската изтребителна авиация – стана ясно, че съгласно изискванията на техническата документация за експлоатация на самолетите МиГ 29 – няма нито един изправен самолет ! Съгласно изискванията на тази документация - закон в авиацията – не трябва да лети нито един самолет!
7. Пълно неглижиране на военната експертиза, дилетантщина и некомпетентност, граничещи с национално предателство.
8. Умишлено бавене реализацията на инвестиционния проект за придобиване на нов изтребител, с цел причиняване на необратими щети върху българската бойна авиация и пълната загуба на въздушен и национален суверенитет!
9.”Полша няма капацитет за външни потребители” - признат факт, за който предупредих преди година. Нещо повече - „Полша не може да ремонтира КСА – най важната част на самолета – кутията на самолетните агрегати”.
10. Шумно прокламирания договор с Полша за цялостната интегрирана логистична поддръжка – на практика неосъществим поради редица правни, технологични и лицензиозни пречки!
Тези хора са национални предатели и трябва незабавно да бъдат подведени под отговорност, смята Атанас Зафиров.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads